Skip to main content

Ik heb zojuist tot mijn grote verbazing een factuur ontvangen over opzegging mobiele telefonie.  Wij hebben helemaal geen mobiel abonnement bij KPN voor mobiel en ook het klantnr. wat in de factuur staat is niet bij ons bekend. 

Ik heb zojuist gebeld, maar wordt hier niet wijzer van. toch zou ik factuur moeten betalen.  

De verzenddatum is 19 maart, maar de factuur is vandaag 25-03 pas bij ons binnen gekomen. De betaling moet voor 28-03 betaald zijn.  Maar ik ben het niet eens met deze factuur. 

Hoe kan ik nu handelen?

 

Hey @-carla-, welkom op het KPN forum. Dat is een hele vreemde zaak. Is de factuur aan jou persoonlijke gericht? Daarmee bedoel ik dat jij als contractant wordt aangemerkt + persoonsgegevens zijn gebruikt. Mogelijk is het phishing mail / brief / sms. Controleer het bericht daarom altijd goed.  

Of het kan zijn dat de een brief / mail / sms wel van KPN afkomstig is, maar dat de contractant per ongeluk de verkeerde gegevens heeft opgegeven waardoor jij de opzegging binnen krijgt. Ik hoor het graag :)


Hij staat op naam van mijn man en het rekeningnr. klopt ook. Daarom snap ik er erg weinig van waarom wij deze eindafrekening krijgen.  Ik zou graag eerst willen weten waar deze factuur op slaat, voor ik uberhaupt aan betalen ga denken.  

Wanneer is contract aangegaan? Wanneer is deze opgezegd? Over welke periode gaat het? Om welk telefoonnr. gaat het?

Zonder duidelijke informatie kan ik niets met deze factuur.


Aah, ok @-carla-  De gegevens kloppen dus. En is het een factuur voor Digitenne? 


Joe, @-carla-. Helaas nog geen reactie van je gehad. Is het allemaal al gelukt met de mysterieuze factuur? Hoor graag van je :) 


Hey @-carla-, helaas geen bericht meer ontvangen. Ik neem aan dat je mijn hulp niet meer nodig hebt en er een oplossing via de klantenservice is gevonden voor het probleem. Ik sluit hierbij je topic. 


Reageer