Skip to main content

Ik heb een digitenne kastje nu wil ik graag veronica en discovery kijken maar kan de zenders niet vinden terwijl die wel in het pakket moeten zitten 

Wat moet ik nu doen ? 

Heb de stappen op Internet al gevolgd alleen blijf 30 zenders houden en kan veronica en discovery  niet vinden 


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Hallo @destroyer. Van harte welkom hier. Veronica en Discovery Channel zitten zeker in het zenderpakket. Dus als jij die niet hebt, dan is je ontvangst niet helemaal in orde. In dit topic geeft @Noordzee een aantal handige tips. Wil je die stappen eens doorlopen? Je zou dan weer Veronica en Discovery Channel moeten hebben. Als het niet is gelukt, wil je dan een foto delen van de antenne die je hebt? Mogelijk is die aan vervanging toe. 

Zou je verder alvast je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder?
 


@destroyer 

 

Wil je het volgende eens proberen? 

1/ Zet jouw antenne zo hoog mogelijk 

2/ Haal de ontvanger even een aantal  seconden helemaal van de stroom af. 

3/ Doe de ontvanger (en de TV) weer aan. 

4/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen. Hiermee reset je jouw ontvanger.

5/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 

6/ Draai de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu.

 

Wat voor type antenne gebruik je? 

Staat de antenne binnen of buiten? 

 


Hallo @destroyer. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Is het probleem met behulp van de stappen van @Noordzee opgelost? Als je nog wel ergens tegenaan loopt, dan lees ik het graag.


Reageer