Skip to main content

Ik krijg binnenkort een glasvezel abonnement van Kpn. 

Nu begrijp ik dat dan mijn Ci+ module cam niet meer te gebruiken is maar ik gebruik moet maken van het bijgeleverde kastje.

Nu heb ik een vraag over de afstandsbediening. Is het dan zo dat ik met de afstandsbediening van het kastje van zender moet wisselen?

Ik vraag dat omdat ik nu een afstandsbediening heb met microfoon en daarvan veel gebruik maak. (Android TV) 

 

 

Hallo @Artwido- ,

Het is juist dat je alleen met de bjjgeleverde afstandsbediening van de Digitenne-ontvanger het kastje kan bedienen. De afstandsbediening van jouw TV werkt niet op de Digitenne-ontvanger. 

Je hebt het ook over glasvezel. Dt staat volledig los van Digitenne. 

 

 


Je hebt gelijk, ik bedoelde de digitenne. Hoewel deze niet meer via de ether maar via mijn internetverbinding gaat als ik dat goed gelezen heb. 

Jammer dat ik nu weer twee afstandsbediening nodig heb. Want hoewel ik ook een one-for-all afstandsbediening heb, gebruik ik het liefst de originele afstandsbediening van de TV aangezien daar een microfoon in zit voor de Google assistent en zoek opdrachten inspreken.

Maar bedankt voor de info. 

 


OK, dan heb je kennelijk dadelijk geen Digitenne meer. Maar het verandert verder niets aan het antwoord. Je hebt dadelijk de afstandsbediening van jouw ontvanger nodig en daar kun je dan waarschijnlijk jouw TV wel mee koppelen.