Skip to main content

Tijdens het kijken op eens geen ontvangst meer, zijn er meer zijn er meer leden die er last van hebben???

Aan en uit schakelen van het toestel kan wel, reageert dan ook normaal, geen kanalen gevonden met vier streepjes en dan dL, Rr, dan Good dan zie je als gebruikelijk links boven in het beeld zwarte scherm EC/HDMI1.

Wat ik nog wel kan doen is overschakelen van Tv naar radio en op verschillende kanalen zetten zonder resultaat zie het alleen op het kastje van de Digitenne.

 

Heel graag dat er iets met SPOED aan word gedaan, we hebben familie in Limburg wonen en willen het kunnen volgen.

Hoi @JJenA . Wat vervelend dat je Digitenne het nu niet doet. Ik doe de aanname dat dit je enige manier is om tv te kijken?

Als er écht spoed bij is, is zelf bellen met 0800 0402 de snelste weg. Dan kan een collega de stappen met je doorlopen en direct een oplossing voor je bedenken.

Uiteraard wil ik je ook helpen. Houd er dan rekening mee dat er wat tijd tussen de antwoorden kan zitten. Het forum werkt niet als de chat. Als je de tuner op radio zet. Hoor je dan wel geluid? Voorlopig krijg ik het idee dat er misschien iets niet lekker zit met de HDMI kabel of aansluiting. Heb je een andere HDMI poort op je tv? Alle info is welkom. 


Hallo @JJenA ,

Doet de antenne het nog? Brandt het lampje? 
Zitten alle kabels goed stevig vast? 
 

Gelet op de plotselinge uitval adviseer ik een omruil van de ontvanger. 
 

Kennelijk is het de afgelopen maanden wel goed gegaan.