Ik heb hetzelfde probleem. Winturbine 200m vanaf mijn stranhuis. Tijdens bedrijf TOTAAL geen ontvangst. Buiten bedrijf wel. Wat te doen?
Hallo Â
Â
Hi
Deze situatie aankaarten bij het Agentschap Telecom zal niet direct een oplossing zijn, maar wellicht krijgen ze daar meer klachten binnen over verstoorde signalen door windturbines en gaan ze er wat mee doen!
Je zou als test een kunnen proberen als de windturbine aan staat om de HDMI resolutie terug te zetten naar 480p (standaard Auto) Zie onderstaande discussie, blijkbaar heeft de ontvanger dan minder signaal nodig om beeld te kunnen geven. Je kijkt dan wel in het oude SD formaat en niet meer HD.
https://forum.kpn.com/digitenne-12/brakke-zxv7200-503709
Â
Voor instructies hoe de instellingen te veranderen zie
Je zou i.p.v. 480p eerst eens kunnen proberen met 720p, kost ook veel minder signaal he je hebt toch HD.
Â
Merk je nog een verschil als je de antenne anders plaatst of als je met de resolutie aan de slag gaat
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.