Skip to main content

Hallo,

ik probeer steeds missende zender te installeren. Het signaal is 96%. Geprobeerd via de regio en uitgebreid zoeken maar steeds mis ik de volgende zenders: Veronica, rtl8, Comedy Central, België 1, canvas, discovers, Eurosport, true amateurs. Als ik uitgebreid zoek vind ik 42 zenders maar er zijn slecht 26 zenders te zien. Zoek ik via regio dan krijg ik 26 zenders. Hoe kan dit in hemelsnaam. Twee maanden geleden was alles nog in orde

OK, dan is het nu wachten op een moderator. Die komt hier vanzelf langs. 

Heb je enig idee hoe lang dit kan duren?


Gemiddeld twee dagen. Dus waarschijnlijk morgen.


Goedemorgen @Hein013, er komt een nieuwe antenne jouw kant op. En ja, die gaat naar jouw vakantieadres!


Dank je wel Jeroen


Inmiddels gekregen Jeroen. Ik ben nu aan t denken hoe ik de antenne aan mijn maat moet gaan bevestigen want dat is wel een dingetje. Ik ga m’n best doen. Nogmaals bedankt!!

gr. Hein


hoe ik de antenne aan mijn maat moet gaan bevestigen

maat ?


hoe ik de antenne aan mijn maat moet gaan bevestigen

maat ?

@Hein013 bedoelt natuurlijk mast. 😉

 

Je kunt de speciale buitenmontageset zelf bestellen via de website van KPN: 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/tv/digitenne/

 


Ik ga er vanuit dat je de verouderde antenne van de foto van hierbovengebruikt. Klopt dat? 

Dan kan een nieuwe antenne jou helpen met een betere ontvangst. Een moderator kan jou daaraan helpen. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?  Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Ik heb het profiel aangevuld. De antenne heb ik echter nodig op mijn vakantie adres: 

 

Is dat mogelijk want ik zit hier nog tot 15 september? Ik heb geen idee wanneer de antenne wordt verstuurd.

moet ik een moderator zelf nog iets vragen Noordzee?

*Admin: adres verwijderd i.v.m. privacy

Hallo Noordzee,

inmiddels de nieuwe antenne geplaatst maar er is weinig verschil merkbaar. Heb jij ervaring met de Rebox DVB-T2 Power Plus Buiten Antenne?? Die heeft blijkbaar een groter bereik.