Skip to main content

Ik wil graag alle zenders, daar betaal ik (mijn moeder) tenslotte voor, wat is hier gaande, heb al vele topics gelezen hierover. Het is dat mijn moeder in verpleeghuis geen alternatief heeft anders geen KPN...wat mij betreft

Gaarne activatie, brrr

 


Zo naar, dit kastje naar de muur principe

 


Help aub

 


HELP!!!


Hellup, zorg dat het werkt. Zo blij dat ik het nu alvast test, vanwege corona slechts uurtje bezoek in verpleeghuis, had ik dus nooit gered dankzij KPN, geweldig!


Je zou WEL NPO 1, 2 en 3 moeten krijgen. Is dat het geval? Laat ‘m dan een uur op NPO 1 staan. Dan zal ie de activatie van het netwerk ontvangen. De cyclus voor alle ontvanger is ca. een uur.

Controleer na een uur de abonnementsstatus (menu; basisabonnement).

P.S. dit kun je ook thuis doen. Evt. herscan bij jouw thuis / bij je moeder als je in andere regio zit.


Staat al bijna twee uur aan, abonnementstatus blijft geen


Brrr en nog eens brrr


Moet CAS nummer hier doorgegeven worden i.v.m. activatie?

 


Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
 


Ziggo is al geen pretje, maar KPN spant de kroon wat mij betreft. Sturen je bij foutmelding door naar mijnkpn, waar je alleen kunt inloggen, als je al een account had aangemaakt, om vervolgens te belanden in aanvraag zenderpakket, OMG!? Jongens, echt even wat gaan verbeteren, niet iedereen is bij machte om "searches" op dit soort meldingen te doen en er dan ook nog wijs uit te worden...


En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is: Bij deze


Blijkbaar nog steeds geen abbo


Hoe moeilijk kan het zijn om een ID te koppelen aan een geldig abonnement, voordat je de betreffende hardware verstuurd? 


:mask::no_mouth:


Zet de ontvanger nu op NPO 1 ( niet zappen). Zet de ontvanger niet uit! Als het goed is, heb je in de loop van de avond beeld op alle zenders. (Mits alles is gevuld in het forumprofiel).

 

 


Doet het nu...eindelijk.

Jammer dat het op deze manier moet, dit soort producten hoort gewoon ALTIJD "Out Of The Box” te werken, zeker omdat voornamelijk kwetsbaren, die vaak geen toegang tot internet hebben, dit soort producten aanschaft!

Dikke min alvast voor KPN, bedankt daarvoor...NOT.

Hoop dat hier gauw verandering in gaat komen voor de volgende argeloze digibeet.

Groet.


Hoi @Jannetje1941 . Welkom op het forum.

Voor instant reactie wil ik je in de toekomst toch de chat of de telefonische ingang aanraden.  Een forum is hier niet geschikt voor

Ik heb je case er even met voorrang uitgehaald zodat je moeder hopelijk straks alle zenders heeft. Het cas id heeft zojuist een zetje gehad. Kun je eens testen? 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Dankjewel Erwin,

Alles werkt gelukkig en excuses voor mijn wat opgefokte reacties hier, lullig om terug te lezen :flushed: , haha.

Niet zo verstandig om dit soort dingen op openbare fora te plaatsen i.d.d. maar soms wint frustratie het van kalmte, geduld en gezond verstand helaas...

Eind goed, al goed dus, bedankt voor de snelle reacties van jullie kant! :thumbsup_tone3:


Dat kan gebeuren. Ik waardeer dat je er even op terugkomt en ik ben blij dat ik jullie heb kunnen helpen.