Beste KPN
Ik wil graag 12 maanden korting (wat nieuwe klanten krijgen) kan dit? Of moet ik overstappen naar een andere provider en kan dit pas daarna weer? Dat je ieder jaar moet overstappen voor de korting?
Hoor het graag.
Beste KPN
Ik wil graag 12 maanden korting (wat nieuwe klanten krijgen) kan dit? Of moet ik overstappen naar een andere provider en kan dit pas daarna weer? Dat je ieder jaar moet overstappen voor de korting?
Hoor het graag.
Ik wil graag 12 maanden korting (wat nieuwe klanten krijgen) kan dit?
Nee. Wat nieuwe klanten krijgen is echt alleen voor nieuwe klanten en niet voor bestaande klanten
Of moet ik overstappen naar een andere provider en kan dit pas daarna weer? Dat je ieder jaar moet overstappen voor de korting?
Dat kan je doen. Succes ermee.
Dus dat is een goede manier om klanten te behouden?
Ik zal wel bellen met de klantenservice.
Dus dat is een goede manier om klanten te behouden?
Veruit de meeste klanten stappen toch niet over. Er word veel mee gedreigd. Dat doe jij nu ook. Maar de meeste klanten doen het uiteindelijk toch niet. Ze blijven toch braaf bij KPN.
Ik moet nog zien of jij daadwerkelijk gaat overstappen. Waarschijnlijk niet. Anders had je het allang gedaan.
Ken je het spreekwoord "blaffende honden bijten niet"? Zo gaat het ook met klanten die dreigen met overstappen. De klanten die echt ieder jaar overstappen, die dreigen daar niet mee. Die doen het gewoon.
Ik ben nog niet overgestapt Nee. Omdat ik wilde kijken of er korting mogelijk zou zijn. Blijkbaar niet dus. Dus ja, ga dan zeker overstappen heb nog tot 20 februari.
Akelige klanten service ben jij.
Akelige klanten service ben jij.
Marlon is hooguit een klant die een beetje kort door de bocht reageert. En ik lees nergens iets wat ook maar op een dreigement neer komt in jouw reacties.
Je maakt de correcte gevolgtrekking er is zeker een mogelijkheid dat je iets krijgt als je blijft echter dat weegt niet op tegen de kortingen die je elders als nieuwe klant krijgt.
KPN kent de blijven loont actie dan is het als ik kijk of 6 maanden €7,50 korting per maand als ik me voor twee jaar vastleg of 3 maanden €5,00 P/mvoor 1 jaar.
De 12 maanden zal ook telefonisch waarschijnlijk niet lukken. Want een nieuwe klant wordt nu eenmaal beter beloond.
... heb nog tot 20 februari.
Wat bedoel je hier mee? Als je contract afloopt ben je contractvrij. Dat blijf je als je niets doet. En uiteraard blijft KPN gewoon leveren. Die sluit je echt niet af.
Contracten worden niet automatisch verlengd ofzo. Als je niets doet blijf je contractvrij en dan kun je ook in maart of april nog overstappen. Of later.
Contracten worden niet automatisch verlengd ofzo.
Beste
Een vast contract wordt na de vaste periode automatisch omgezet in een contract voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand. Dat is voor mij gewoon een verlenging.
Beste
Een vast contract wordt na de vaste periode automatisch omgezet in een contract voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand. Dat is voor mij gewoon een verlenging.
Laten ze het erop houden dat je niet automatisch een nieuw jaarcontract krijgt.
Beste
Laten ze het erop houden dat je niet automatisch een nieuw jaarcontract krijgt.
Dat klopt anders zou je maar 1 keer per jaar een overstap periode hebben zoals met de ziektekostenverzekering.
Ik ben nog niet overgestapt Nee. Omdat ik wilde kijken of er korting mogelijk zou zijn. Blijkbaar niet dus. Dus ja, ga dan zeker overstappen heb nog tot 20 februari.
Hallo
Tegen de tijd dat je kunt verlengen, zie je in MijnKPN mogelijk een verlengaanbod. Daar wordt dan een tijdelijke korting aangeboden bij een verlenging met één jaar en met twee jaar. Het gaat dan niet om enorme bedragen. Je kunt denken aan dit soort bedragen:
Persoonlijk denk ik dat het (als het om de prijs gaat) interessanter is om over te stappen op KPN TV+. Je gaat dan de prijzen betalen die nieuwe klanten ook betalen na een eventuele kortingsperiode. Op termijn (al na een paar maanden) ben je daarmee een stuk goedkoper uit.
Heb je daar interesse in? Laat maar horen. Dan plaats ik hier de link.
Ben benieuwd naar kpn tv+ zou er graag wat meer over weten de link is dan ook zeker welkom
Ben benieuwd naar kpn tv+ zou er graag wat meer over weten de link is dan ook zeker welkom
OK
Hieronder geef ik je de link om per direct (mits contractvrij) jouw abonnement goedkoper te maken door over te stappen op KPN TV+. Je verlengt wel meteen jouw contract met één jaar.
Dat verlengen kan (mits contractvrij) via internet:
https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet
Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.
Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:
De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
Als het om de kosten op jaarbasis gaat blijft jaarlijks overstappen toch echt de weg daar weegt de andere prijsstelling van het TV+ pakket niet tegen op, maar het is inderdaad beter dan het verleng aanbod.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.