Skip to main content
Beantwoord

2e e-mail ontvangen aanpassing voorwaarden, hier wordt de € 1.- verhoging niet benoemd

• May 19, 2026
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

J.E
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Heb de 2e mail ontvangen van KPN wegens de verandering  van de voorwarden onder het andere mobiel nummer in het gezin, nu wordt er  met geen woordt gerept over die 1 euro extra betalen  terwijl  de vorige mail wel het geval is.

In de voorwaarden kan ik niets terug vinden omtrent die 1 euro verhoging

Dit benodigd  uitleg van KPN want het zijn losse abonnementen in ons gezin.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@J.E, ik heb voor je gemak je reacties in een nieuw topic gedaan en deze samengevoegd. Het heeft geen nu om dit overal te plaatsen, daar wordt het onoverzichtelijk van. 

Ik leg dit uit. Je ontvangt 2 aparte e-mails omdat het 2 aparte wijzigingen zijn. 1 wijziging in je mobiele abonnement over Extra Veilig Mobiel en de wijziging van de algemene voorwaarden. Deze staan dus los van elkaar en daarom ontvang je hierover ook 2 aparte e-mails. 

Als dit om 2 aparte mobiele abonnementen gaat kan het zijn dat de verhoging niet voor beide abonnementen geldt, en ik verwacht dat 1 van deze abonnementen een 0 GB abonnement is. 

3 reacties

J.E
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 19, 2026

De 2e mail ontvangen van KPN wegens de wijziging in hun voorwarden en de dientst wel onder het ander mobiel nummer in ons gezin.

Nu wordt er in de mail met geen woord gerept over die 1 euro extra verhoging, terwijl  de vorige mail  met ander mobiel nummer wel speciefiek wordt weergegeven, dit benodigd  uitleg van KPN.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 19, 2026

Hi ​@J.E, ik heb voor je gemak je reacties in een nieuw topic gedaan en deze samengevoegd. Het heeft geen nu om dit overal te plaatsen, daar wordt het onoverzichtelijk van. 

Ik leg dit uit. Je ontvangt 2 aparte e-mails omdat het 2 aparte wijzigingen zijn. 1 wijziging in je mobiele abonnement over Extra Veilig Mobiel en de wijziging van de algemene voorwaarden. Deze staan dus los van elkaar en daarom ontvang je hierover ook 2 aparte e-mails. 

Als dit om 2 aparte mobiele abonnementen gaat kan het zijn dat de verhoging niet voor beide abonnementen geldt, en ik verwacht dat 1 van deze abonnementen een 0 GB abonnement is. 

J.E
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 19, 2026

Oke dank voor de toelichting heb gekeken  hoe  de abonnementen onderling zijn, kan niet zien en krijg de vervelende melding met QR code onder gegevens in mijn KPN, dat het alleen vai een KPN app is te zien , pff die richting moet we niet op,  dan alles via een app op je smartphomen.

Dus verder  kan ik niet zien  of het 0 GB data abonnemet  is  mijn eigen nummer weet ik wel  dat is onbeperkt. is al lang geleden afgesloten.

Opzeggen kunne we altijd al is er inflatie verhogend, aangezien de eindatums mobiel contracten etc zijn verstreken  niet verlengd  dan geldt het opzegtermijn altijd met een maand  geef het tot vermelding en zit niet vast aan bepaalde voorwaarden omtrent de 1 euro verhoging voor eind datum, en kan altijd opzeggen elke maand  waneer ik wil  je wordt niet automatich stilzwwijgend velengd met een jaar , en niet verbonden aan en contract voor bepaalde tijd.