Skip to main content

Op de website van KPN staat momenteel een aanbieding voor Glasvezel Only 1Gbit/s voor €35,- per maand bij een jaarcontract (looptijd: 9 maanden korting).

Toen ik hierover contact opnam met de klantenservice, gaven zij aan dat zij deze aanbieding niet konden terugvinden in hun systeem.

Ik zie de aanbieding echter duidelijk op de website staan.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand waarom de klantenservice deze actie niet herkent?

Alvast bedankt!

De vraag is of die snelheid bij jouw leverbaar is? Wat zegt de site als je postcode en huisnummer invult?

Ik heb hiervoor KPN internet gehad met 1Gbit.   4Gbit zag ik is niet leverbaar.

Hallo ​@Bobbesindo ,

Wis eens cookies en browsegeschiedenis op jouw apparaat. 

Want ik zie nu zes maanden die korting bij een jaarcontract of twaalf maanden korting bij een contract voor twee jaar. 

Overigens gelden die aanbiedingen alleen voor nieuwe klanten die minimaal zes maanden geen klant zijn geweest. 

Op de website van KPN staat momenteel een aanbieding voor Glasvezel Only 1Gbit/s voor €35,- per maand bij een jaarcontract (looptijd: 9 maanden korting).

Toen ik hierover contact opnam met de klantenservice, gaven zij aan dat zij deze aanbieding niet konden terugvinden in hun systeem.

Waarom wil je hier contact over? Wat is je vraag hier over? Als je het hebben wilt, dan bestel je het toch gewoon?

Ik zie overigens nu ook geen 9 maanden korting staan. Ik zie 12 maanden voor 2 jaar staan en 6 maanden voor 1 jaar.

Ik zie nu overigens op jouw plaatje dat je niet in de shop zit. Maar hier:

https://www.kpn.com/internet/glasvezel

Daar zie ik ook 9 maanden staan. Maar dat zal wel een oude aanbieding zijn. Ik zie ook nergens staan of het voor 1 jaar is of voor 2 jaar.

Ik zie nu overigens op jouw plaatje dat je niet in de shop zit. Maar hier:

https://www.kpn.com/internet/glasvezel

Daar zie ik ook 9 maanden staan. Maar dat zal wel een oude aanbieding zijn. Ik zie ook nergens staan of het voor 1 jaar is of voor 2 jaar.

Vermoedelijk alleen voor nieuwe klanten die in een plaats wonen waar recent glasvezel is aangelegd. 

Zoiets kan inderdaad een regionale aanbieding zijn, of een aanbieding die alleen online beschikbaar is. De klantenservice ziet zo'n actie dan niet altijd, dus zoiets kan hierbij het geval zijn.

Overigens gelden die aanbiedingen alleen voor nieuwe klanten die minimaal zes maanden geen klant zijn geweest. 

Dit is correct, welkomstaanbiedingen zijn alleen van toepassing in dit geval dat Noordzee beschrijft. Als die 1GB/s verbinding die je noemt langer geleden is dan een half jaar kan je de aanvraag doen via de website.

Zodra ik het wil afnemen gaat die naar de tv/internet aanbieding van 6 of -12 maanden.

Dus heb ik gisteren besloten om internet bij Youfone af te nemen die via jullie netwerk loopt maar dan veel goedkoper. Bedankt voor de moeite.

De bewuste pagina lijkt te zijn aangepast nu zie ik ook daar 12 maanden voor € 35,00 alleen ontbreekt de informatie dat dit enkel geldt voor een tweejarig contract. Dat is natuurlijk verwarrend.

De bewuste pagina lijkt te zijn aangepast nu zie ik ook daar 12 maanden voor € 35,00 alleen ontbreekt de informatie dat dit enkel geldt voor een tweejarig contract. Dat is natuurlijk verwarrend.

Vreemd, ik zie het wel vermeld staan bij het verder klikken. Je kunt kiezen voor een 1- of 2-jarig contract of een maandelijks opzegbare variant. Uiteraard is dit laatste zonder een welkomstcadeau! 

Dat zie je inderdaad pas je door klikt op bestel. Diezelfde info zou je op de stap ervoor ook mogen verwachten. Maar wellicht ben ik nu te kritisch want het staat (nu ineens?) wel bovenaan die pagina.

Dat zeg ik toch ook, als je verder klikt. Het wordt wel degelijk vermeld. 

Punt is juist dat dit eerder vermeld zou moeten worden om onduidelijkheden te voorkomen.

Punt is juist dat dit eerder vermeld zou moeten worden om onduidelijkheden te voorkomen.

Moeten? Nee, niets moet, dat vind jij. Je maakt er een onnodige punt van. Maar zo denk ik erover. KPN geeft het wel aan. 

@Bobbesindo De 9 maanden korting voor 1 jarige contractduur is geldig voor de eerste abonnee na de aanleg van glasvezel. Daarna zijn 6 maanden korting van toepassing.

Reageer