Skip to main content
Vraag

Aanbieding van Ziggo ontvangen, wat kan KPN aanbieden?

• December 10, 2025
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

gisteren iemand van ziggo aan de deur gehad omdat ze bij hun korting geven bij bestaande klanten en bij een overstap naar ziggo 400 tot 500 euro per jaar han besparen

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • December 10, 2025

Direct overstappen! 500 euro per jaar korting is natuurlijk een goede deal, heb je dan wel dezelfde voordelen als bij KPN?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 10, 2025

Beste ​@gtmsmets en ​@Ronald31 dat is een verkoopverhaal van die Ziggo-verkoper.

Alleen nieuwe klanten, bij welke provider dan ook, krijgen een cadeau of een welkomstkorting. Bestaande klanten (natuurlijk) niet, want die hebben dat al een keer gehad, dat blijven providers niet doen.

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • December 10, 2025

Dat wist ik, dat is iets meer dan 40 euro per maand korting dat kan natuurlijk nooit 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat is een flinke korting inderdaad, ik vermoed dat je vraag is of wij iets vergelijkbaars kunnen bieden ​@gtmsmets. Ik vrees dat ik je daar niet mee kan helpen. Je kunt natuurlijk altijd even contact opnemen om te kijken of je huidige abonnement nog bij je past maar 12x€40 korting zit er denk ik niet in.

Voor onze bestaande klanten hebben we wel een paar leuke verassingen en kortingen.
Kijk vooral eens op deze pagina: KPN Voor Jou | KPN Community