Skip to main content
Vraag

Aanbod op Seaters valt wat tegen de laatste tijd

• January 27, 2026
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Goedenavond KPN/ Seaters,

Komen er nog leuke winacties? Natuurlijk zie ik een wildlands en NL elftal.

Maar voor de rest een foute party, ADO Den Haag wat alleen de mensen uit Den Haag leuk vinden.

Zou leuker zijn als er meer pretparken, dierentuinen of andere voetbalwedstrijden komen.

Ik hoor dit ook al van vrienden familie dat het erg tegenvalt zonder de eredivisie.

Ik hoor graag of dit zo blijft of dat leuker gaat worden?

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 27, 2026

Eens, ik mis de kaartjes voor Thialf. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Goof p! Begrijpelijk dat je graag kaartjes voor de Eredivisie langs zou willen zien komen. We zijn geen sponsor van de Eredivisie meer, ik vermoed dat er daarom geen/minder kaarten voor te vinden zijn via Seaters.

Toevallig was hier een poosje geleden ook een topic over: Waarom verloot Seaters geen Eredivisie wedstrijden meer? | KPN Community

In mijn reactie daar gaf ik het volgende aan: 

We steunen en sponsoren een hoop, dus ik neem aan dat het geld nu bij één van onze andere activiteiten ingezet wordt. 
We hebben wel nog goal alerts en snelle samenvatting na de wedstrijd! Meer info op: Nederlands voetbal bij KPN | KPN

Qua Seaters hangt het er vanaf wat je trekt. Er waren kaarten voor Sail beschikbaar laatst en er komen ook vaak zaken langs als museumuitjes.

Wel zijn wij nog verbonden aan de KNVB en verloten daar nog wel kaarten voor! Het Nederlands elftal en vrouwenvoetbal bijvoorbeeld. 🙂

Hopelijk zit er, ondanks het gebrek aan Eredivisie kaarten, toch een hoop ander leuks voor je tussen. Ik neem dit topic in elk geval mee in de signalen hierover!