Skip to main content
Vraag

Aanhef in MijnKPN klopt nog steeds niet

• 20 maart 2025
  • 9 reacties
  • 60 keer bekeken

Al jaren bij KPN... zo vaak gevraagd óók in een KPN winkel van meneer mevrouw maken!! Wat is er zo moeilijk aan

9 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Rosa J.. Je wilt natuurlijk gewoon op de manier aangesproken worden zoals jij dat wenst en dat is ook geen enkel probleem. In de MijnKPN app kun je dit zelf aanpassen. Je gaat hiervoor naar Profiel (pionnetje rechts bovenin), dan naar Account, je klikt op je naam en daar kun je de aanhef aanpassen. 

Als de aanhef op de factuur of in de e-mails niet klopt, dan kunnen we dat samen met je aan de telefoon aanpassen. Dat moeten we namelijk in ons systeem aanpassen voor je. Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 21 maart 2025

Ik zie niets staan rechts onderin om een terugbel afspraak te maken...

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36553 reacties
  • 21 maart 2025

Hallo ​@Rosa J. ,

Je hebt de aanhef in Mijn KPN binnen tien seconden zelf aangepast! 

1/ Open de MijnKPN app

2/ Klik rechtsboven op het gele poppetje.

3/ Klik op account.

4/ Klik op jouw naam. 

5/ Verander bij Aanhef "De heer" in "Mevrouw". 

6/ Klik onderin op Opslaan in de blauwe balk.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 21 maart 2025

Hallo Noordzee,

Dat is precies wat ik al dikwijls heb gedaan! Ook in een KPNwinkel gevraagd, is t zgn in orde en krijg ik wéér meneer als aanspreektitel. Met mobiel al sinds 1994 bij KPN en al jaren met de rest tv internet etc. Oh ja en wat betreft mijn account staat mevrouw aangevinkt. Daarom blijft t vreemd

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Het aanpassen van de aanhef in MijnKPN heeft geen effect op de aanhef die wordt gebruikt in de communicatie naar jou. Dat staat los van elkaar. Ik wil wel voor je kijken of de aanhef onder je abonnementsgegevens verkeerd staat. Dan kan ik het gelijk voor je aanpassen. Kun je daarvoor je profiel aanvullen met je gegevens en mij dan een seintje geven wanneer dat gelukt is? En kun je ook een voorbeeld geven van waar de aanhef verkeerd vermeld staat? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 24 maart 2025

Arjan,  als je met profiel bedoelt mijn account, staat mevrouw aangeklikt. Dit al heel lang.

Het gaat om de rekeningen. Zowel vast abonnement zo ook mobiel.

Mvg Roos 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 24 maart 2025

Sorry   Arjan , 

In n KPN winkel aangepast, telefonisch.. het blijft verkeerd gaan

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Ik bedoel je Community-profiel, zodat ik bij je gegevens kan. Dan kan ik controleren wat de aanhef is op de facturen en e-mails en kan ik het hopelijk snel aanpassen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 24 maart 2025

Arjan net aangepast. Hopelijk komt t nu goed!

Alvast dank

Reageer