Skip to main content
Vraag

Aankoopbon nodig voor Samsung Galaxy Watch7. Actie door ontbreken meermaals afgewezen!

• January 17, 2025
  • 1 reactie
  • 74 keer bekeken

Op 2 januari 2025 heb ik via KPN een Samsung Galaxy S24 aangeschaft. Bij deze aankoop liep een actie van Samsung waarbij je een gratis Galaxy Watch7 (LTE, 40mm) in de kleur Green kon aanvragen. Helaas loop ik tegen problemen aan bij het indienen van de registratie voor deze actie.

Ik heb inmiddels meerdere keren geprobeerd mijn registratie in te dienen, maar zonder succes. Samsung geeft aan dat zij een specifieke aankoopbon van KPN nodig hebben om mijn aanvraag te verwerken. Deze bon moet aan de volgende eisen voldoen:

1. Naam van de winkel (in dit geval KPN)

2. Aankoopdatum

3. Het toestel dat is aangeschaft

4. Serienummer/IMEI-nummer van de telefoon

Na meerdere keren contact met KPN te hebben gehad, is het me helaas nog niet gelukt om een document te krijgen dat aan deze eisen voldoet. De meeste medewerkers van de klantenservice lijken niet op de hoogte te zijn van deze actie of weten niet welk document ik hiervoor nodig heb.

Een medewerker van Samsung, Guillaume, heeft mij zelfs een voorbeeldbon van een andere KPN-klant doorgestuurd, zodat KPN precies kan zien welk document vereist is. Hij gaf aan dat hij mijn aanvraag nog kan doorzetten, maar dat dit snel moet gebeuren.

Ik ben erg teleurgesteld dat KPN deze actie heeft opgezet in samenwerking met Samsung, maar blijkbaar niet op de hoogte is van de benodigde documenten en dat de klantenservice hier niet mee kan helpen. Ik heb mijn telefoon ruim binnen de looptijd van de actie gekocht en wil niet dat deze kans verloren gaat vanwege een fout aan de kant van KPN.

Als KPN mij niet kan voorzien van de juiste bon, verwacht ik dat KPN mij op een andere manier compenseert, bijvoorbeeld door zelf de smartwatch te leveren. Deze situatie ligt niet aan mij, maar aan een gebrek aan duidelijkheid en ondersteuning vanuit KPN.

Hopelijk kan iemand van KPN dit zo snel mogelijk oppakken en een oplossing bieden.

De afbeelding van het benodigde document is als bijlage toegevoegd. Deze staat bovenaan.

Alvast bedankt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Pilotboy2024, wat rot dat je vastloopt op het claimen van de actie van Samsung. 

We denken hier in de community graag met je mee, het is alleen niet altijd de snelste weg voor contact. Ik hoop toch dat je intussen een oplossing gevonden hebt. Zo niet, we hebben uitleg verzameld in onze Kennisbank over het opvragen van het aankoopbewijs, dat vind je hier: 

Als dat niet helpt of niet lukt, dan raad ik je toch aan om een belafspraak te maken. Een collega van me belt je dan terug wanneer het jou uit komt om je verder te helpen. Ik hoop in elk geval dat het gauw opgelost is en je kunt genieten van de actie van Samsung.