Skip to main content
Beantwoord

Aanmaningen voor reeds teruggestuurd apparaat

• April 8, 2025
  • 6 reacties
  • 75 keer bekeken

Ik heb begin maart een abonnement wijziging gehad, en ik moest apparaat terugsturen. Dit heb ik op 19 maart gedaan via de winkel (heb ook een afschrift), maar nu blijf ik aanmaningen krijgen, en heb ik zelfs de laatste aanmaning gehad. 

Ik ben in het buitenland, en kan niet bellen, maar via de app is het onmogelijk om contact te krijgen, en op de aanmanings email kan ik niet reageren. 

Hoe lossen we dit op? En niet zeggen "gewoon negeren", want dat schijnt ook niet te werken. 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Arvid Bux, ik ga hier in de administratie noteren dat de apparatuur reeds retour gekomen is via de KPN winkel. Mocht je nog meer herinneringen/aanmaningen ontvangen, kun je deze verder negeren. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • April 8, 2025

Vul je forum account aan met je klantnummer, naam en adres   dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 8, 2025

Vul je forum account aan met je klantnummer, naam en adres   dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is

Dank, meteen gedaan.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 8, 2025

Hierbij meteen ook de "kassa"bon van de winkel voor het retourneren.

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • April 8, 2025

Dank, meteen gedaan.

Dat gaat helemaal goed komen 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 10, 2025

Hallo ​@Arvid Bux, ik ga hier in de administratie noteren dat de apparatuur reeds retour gekomen is via de KPN winkel. Mocht je nog meer herinneringen/aanmaningen ontvangen, kun je deze verder negeren. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 10, 2025

Zie nu toevallig dat er een brief van KPN wordt bezorgd (PostNL app) dus er komt meer aan.