Skip to main content
Beantwoord

Aansluiting op glasvezel niet aan te vragen door melding over openstaande nota

• September 7, 2025
  • 9 reacties
  • 100 keer bekeken

krijg een bericht dat ik geen aansluiting op glasvezel kan krijgen ivm openstaande factuur maar kijk in mn rekenimgen staat er niets open

Beste antwoord door huistijger

Hoi ​@kringloopgbk 
Hier kan het forum je niet mee helpen.
Ik raad je aan om een bel-afspraak te maken, dan belt de KPN je op een moment dat jou uitkomt.
Je kunt morgen ook zelf bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402 en vragen naar de administratie.

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

9 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 7, 2025

Hoi ​@kringloopgbk 
Hier kan het forum je niet mee helpen.
Ik raad je aan om een bel-afspraak te maken, dan belt de KPN je op een moment dat jou uitkomt.
Je kunt morgen ook zelf bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402 en vragen naar de administratie.

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 7, 2025

of 24/7 via Facebook of X ​@kringloopgbk 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 10, 2025

Goedemiddag ​@kringloopgbk, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Hiervoor kun je inderdaad het beste even contact opnemen met onze Helpdesk, zoals ​@huistijger in zijn eerste post ook al aangeeft! Daarom heb ik zijn antwoord ook gemarkeerd als 'best answer'. Hopelijk heb je hier inmiddels contact over gehad en heb je inmiddels de gewenste duidelijkheid🙏🏻

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 16, 2025

blijkt nog ingewikkelder te zijn maar er komt een monteur kijken 

huren een pand waar een glasvezel aansluiting zit maar iedereen aan de telefoon zegt nee hoor zit alleen koper geen glasvezel .. die zit op t pand naast u nou zitten we n een pand wat jarenlang een bak was en wel degelijk glasvezel zit 

maar er komt binnen kort een monteur om te kijken wat er aan de hand is 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 17, 2025

blijkt nog ingewikkelder te zijn maar er komt een monteur kijken 

huren een pand waar een glasvezel aansluiting zit maar iedereen aan de telefoon zegt nee hoor zit alleen koper geen glasvezel .. die zit op t pand naast u nou zitten we n een pand wat jarenlang een bak was en wel degelijk glasvezel zit 

maar er komt binnen kort een monteur om te kijken wat er aan de hand is 

Dan ben ik benieuwd naar de bevindingen van de monteur in kwestie en hopelijk wil je dat tegen die tijd ook hier nog eventjes met ons delen ​@kringloopgbk 🙏🏻

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 23, 2025

nou wat blijkt zit wel glasvezel maar die kan ik niet gebruiken was voor een bank

er blijkt dus nu waarschijnlijk toch gewoon kabel te zitten maar … monteur weet t ook niet zeker

was zover dat de buren ook afgesloten zijn van het internet nu een tijdelijke oplossing hebben omdat alles omgezet moet worden

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 25, 2025

Goedemorgen ​@kringloopgbk en bedankt voor je terugkoppeling!

nou wat blijkt zit wel glasvezel maar die kan ik niet gebruiken was voor een bank

er blijkt dus nu waarschijnlijk toch gewoon kabel te zitten maar … monteur weet t ook niet zeker

was zover dat de buren ook afgesloten zijn van het internet nu een tijdelijke oplossing hebben omdat alles omgezet moet worden

En heb je verder nog afspraken gemaakt met de monteur over hoe nu verder? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 30, 2025

nou alles is dus geanuleerd een zegt u geeft glasvezel de ander zegt nee is van de buren derde zegt u krijgt koper en ga maar door inmiddels 4 weken verder en nog niets 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 1, 2025

Hoi ​@kringloopgbk , dat schiet zo natuurlijk niet echt op :( Zou jij daarom je profiel voor me in willen vullen en kun je hier een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik eens mee gaan kijken en wie weet wat dat op kan leveren 🙏🏻