Bij het afsluiten van mijn nieuwe internet abonnement bij KPN heb ik de medewerker waarmee ik het contract afsloot aangegeven dat het gratis verplaatsen van het aansluitpunt waar de modem moet komen een vereiste is. De medewerker gaf mij aan dat ik tegen de tijd dat ik zou worden aangesloten ik kon bellen 0800-0402. Er wordt bij dit nummer doorverwezen om via internet een afspraak te maken, echter dit kan alleen maar voor een betaalde monteur a 99 euro wat dus niet de afspraak was. Hoe kunnen we de gemaakte afspraak alsnog nakomen?
Beantwoord
Aansluitpunt verplaatsen zou gratis zijn, afspraak maken online is alleen tegen betaling
Beste antwoord door JanD
Beste ​
Dat kan niet gratis gebeuren.
Je kunt wel een gratis installatie-monteur laten komen als je je pakket niet zelf aan kunt sluiten.
Vanuit de glasvezelkast kun je een netwerkkabel (laten) leggen naar de plek waar je je router wilt plaatsen, dat is stukken goedkoper dan een compleet glasvezelpunt verplaatsen.
Waar zit het glasvezelpunt nu dan, in de meterkast en waar wil de de router hebben, in de woonkamer?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.