Skip to main content
Beantwoord

Aantrekkelijk gekregen aanbod van een concurrent, wat zijn de gevolgen?

• August 13, 2026
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Allereerst is het bijzonder jammer dat je geen persoonlijk contact kunt krijgende een medewerker van KPN voor een persoonlijk advies of overleg!!
Ik kreeg bij aankoop van een artikel bij Mediamarkt ongevraagd een aantrekkelijk aanbod voor een mobile abonnement bij Let’s Go Mobile. (€23,- versus €7,-) Ik zou graag willen weten wat de gevolgen voor mijn abonnement is als ik hier op in ga. dat bestaat uit: Internet; TV; vaste telefoon en 2 mobile telefoons.

Ik snap dat daarvoor mijn klantnummer voor nodig is. Ik dit geheel graag in een persoonlijk gesprek gedaan. 

Kan ik hier een goed advies krijgen?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Jevo ,

Alleen als je beide abonnementen bij KPN opzegt, dan heeft dat gevolgen omdat je dan ook het Combivoordeel verliest. 

Je raakt dan het gratis pluspakket kwijt en daarnaast raak je ook een ander keuzevoordeel kwijt zoals bv ESPN Compleet. Voor alle mogelijkheden zie het schema hier beneden. 

Check jouw level

Welke voordelen krijg je?

Welke voordelen je krijgt hangt af van het level waar je in zit. 

Wil je alsnog het pluspakket en het andere keuzevoordeel houden? Dan ga je daarvoor een hoger bedrag betalen dan wat je bespaart met de overstap naar die andere provider. Het pluspakket kost 9,98 en Bv ESPN Compleet kost 14,99. 

https://www.kpn.com/entertainment/pluspakket

https://www.kpn.com/entertainment/bekijk-alles

Door deze constructie maakt KPN het onaantrekkelijk om met jouw mobiele abonnementen over te stappen.

Maar de keuze is uiteraard aan jou! 

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 13, 2026

Hallo ​@Jevo ,

Alleen als je beide abonnementen bij KPN opzegt, dan heeft dat gevolgen omdat je dan ook het Combivoordeel verliest. 

Je raakt dan het gratis pluspakket kwijt en daarnaast raak je ook een ander keuzevoordeel kwijt zoals bv ESPN Compleet. Voor alle mogelijkheden zie het schema hier beneden. 

Check jouw level

Welke voordelen krijg je?

Welke voordelen je krijgt hangt af van het level waar je in zit. 

Wil je alsnog het pluspakket en het andere keuzevoordeel houden? Dan ga je daarvoor een hoger bedrag betalen dan wat je bespaart met de overstap naar die andere provider. Het pluspakket kost 9,98 en Bv ESPN Compleet kost 14,99. 

https://www.kpn.com/entertainment/pluspakket

https://www.kpn.com/entertainment/bekijk-alles

Door deze constructie maakt KPN het onaantrekkelijk om met jouw mobiele abonnementen over te stappen.

Maar de keuze is uiteraard aan jou! 

• Auteur
  • Helper
  • August 13, 2026

Hier heb ik wat aan. Dankjewel Noordzee.
Het zou voor mij fijn zijn dat iemand van KPN de abonnementen van alles (internet, tv, vast telefoon en twee mobielle telefoon is met mij doornam en zou kijken wat of dit aantrekkelijker kan. Tenslotte ben ik wat oude (80) en praat liever met een medewerker

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 13, 2026

Hier heb ik wat aan. Dankjewel Noordzee.
Het zou voor mij fijn zijn dat iemand van KPN de abonnementen van alles (internet, tv, vast telefoon en twee mobielle telefoon is met mij doornam en zou kijken wat of dit aantrekkelijker kan. Tenslotte ben ik wat oude (80) en praat liever met een medewerker

In dat geval kun je contact opnemen met de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: 

Facebook messengerInstagram,  X.com en Bluesky.​​​​​​

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Jevo, Noordzee heeft je al goed op weg geholpen met de mogelijkheden zo te zien. Is het via die opties gelukt om telefonisch contact te hebben om de opties te bespreken?

Via de community hebben we geen optie om dat soort dingen uit te voeren, telefonisch is dat inderdaad het beste.