Skip to main content
Antwoord

Aanvraag Samsung Galaxy Tab bij S25 Ultra afgewezen

• November 11, 2025
  • 20 reacties
  • 212 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Bij het afsluiten van een abonnement met toestel Samsung galaxy s25 ultra adverteerd KPN dat je er een samsung galaxy tab cadeau krijgt. Deze aangevraagd bij samsung, maar de aanvraag wordt afgewezen omdat KPN niet mee doet aan deze actie? Wat is dit voor gekkigheid? 

Beste antwoord door RBxx

Goed nieuws ​@Chrizia en bedankt voor de terugkoppeling.

Bedankt voor alle snelle hulp en reacties!

Graag gedaan, hopelijk komt het cadeau snel jouw kant op.

Samsung streeft ernaar het product binnen zeven weken na het indienen van een volledige en geldige registratie toe te sturen.

(zie bijzondere voorwaarden)

20 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 11, 2025

Hallo ​@Chrizia , dat is een vervelende ervaring.

Er zijn vaak meerdere promotieacties tegelijk bij Samsung en soms komen mensen dan bij de verkeerde terecht. Misschien is dat bij jou ook het geval.

Welke aanbieding was het? Wanneer heb je jouw toestel gekocht?

Ik kan één promotie van Samsung vinden via deze link.
 https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/KPJMFN3KD7KDC

KPN/Vodafone/Simyo/HollandsNieuwe:

Ontvang nu tijdelijk de Galaxy Tab A11 bij aankoop van de Galaxy S25 Series, S25 Edge, Z Flip7 en Z Flip7 FE  van 13-10-2025 t/m 09-11-2025

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 11, 2025

Hoi Ruud, dat is inderdaad de aanbieding waar het om gaat. De telefoon is donderdag gekocht en zaterdag geleverd. Direct aangemeld voor deelname en krijg vandaag de afwijzing binnen. Hoe nu verder?

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Chrizia 

Doe opnieuw de aanvraag, via de link die mede community lid ​@RBxx je heeft gegeven in zijn reactie.
Dit de juiste promotie pagina van Samsung voor KPN klanten, die een Samsung Galaxy S25 Ultra hebben gekocht bij KPN.

Je kunt je nog registeren tot 9 januari 2026, dus je hebt nog even de tijd.

Check ook even de model- en EAN-code van je S25 Ultra, de volgende EAN codes doen mee in deze actie:

Galaxy S25 Ultra 

SM-S938BZKDEUB   | EAN 8806095815770
SM-S938BZKGEUB  | EAN  8806095815718
SM-S938BZKHEUB   | EAN 8806095815664
SM-S938BZTDEUB  | EAN  8806095860237
SM-S938BZTGEUB  | EAN  8806095859934
SM-S938BZTHEUB  | EAN  8806095859880
SM-S938BZBDEUB  | EAN  8806095859439
SM-S938BZBGEUB  | EAN  8806095862118
SM-S938BZBHEUB  | EAN  8806095861951
SM-S938BZSDEUB  | EAN  8806097022466
SM-S938BZSGEUB  | EAN  8806097022442
SM-S938BZSHEUB  | EAN  8806097022428

Deze codes staan op de sticker, die zit vastgeplakt op het originele doosje waarin je de S25 Ultra hebt ontvangen.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 11, 2025

Was de melding van Samsung dat KPN niet mee doet aan de actie? Dat kan dus niet, zie de actiepagina. Kan het zijn dat Samsung aangeeft dat het toestel (EAN code) volgens hun niet meedoet? In de voorwaarden staat een lijst met EAN codes die “meedoen”. Het moet namelijk een toestel zijn bestemd voor de Nederlandse markt. Dit is eerder fout gegaan, doordat er administratief iets was foutgegaan. Daardoor werden toen ook aanvragen afgewezen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 11, 2025

Zie bovenstaande reactie van Samsung.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 11, 2025

Je hebt de telefoon bij de KPN winkel of website aangeschaft ​@Chrizia ?
Heb je de EAN-code van jouw toestel vergeleken met de lijst die ​@Michel.uit.Arnhem van de Samsung website liet zien? Staat jouw toestel daarbij?

Er zijn eerder problemen geweest met niet aangemelde EAN-codes.

Neem contact op met KPN klantenservice 0800-0402. Als je de “bot” aan de lijn krijgt, vraag dan om een medewerker te spreken. Je kan ook een belafspraak maken (rechtsonder op die pagina). Dan word je teruggebeld op een moment dat jou gelegen komt.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 11, 2025

Aangeschaft via de site.

Bedankt voor het meedenken! We hebben hem nogmaals aangevraagd 😊

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 11, 2025

Succes ​@Chrizia , maar heb je n.a.v. mijn eerdere vragen de EAN-code vergeleken met de lijst op de Samsung website? Anders verwacht ik zonder wijzigingen hetzelfde resultaat: een afwijzing.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 11, 2025

Klopt, mijn man heeft het opnieuw ingediend aan de hand van jouw lijst, dus hopelijk komt het dan goed! Niet dezelfde aanvragen dus 😊

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 11, 2025

Hopelijk binnenkort dan beter nieuws. Laat de afloop nog even horen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 11, 2025

Doe ik, dank je!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemiddag ​@Chrizia welkom op de KPN Community! Zoals je merkt denkt iedereen graag even mee. Ik was even benieuwd hoe het er nu voorstaat. Is de aanvraag van de tablet nu wel gelukt?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 13, 2025

Goedenavond Remco, ja dat heb ik gemerkt, super fijn!

Ik heb nog geen bericht gehad van samsung, behalve de bevestiging van aanmelding. Zodra ik antwoord heb laat ik het weten.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 13, 2025

Hallo ​@Chrizia 

Heb je die bevestiging de eerste keer ook gekregen of was het toen meteen de afwijzing?

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@RBxx 

Topicstarter ​@Chrizia bedoeld de bevestiging zodra ze de aanvraag heeft ingediend bij Samsung, zodat je weet dat je aanvraag goed is binnengekomen.

Pas daarna (bij stap 2) gebeurd de controle door Samsung, en krijg je vervolgens de goedkeuring of afwijzing van je aanvraag per mail.

Bij goedkeuring ontvangt TS de Galaxy Tab (tablet) vanuit Samsung.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 14, 2025

Klopt, eerste keer heb ik ook een bevestiging gehad dat de aanmelding was binnen gekomen. Een paar dagen later kreeg ik de afwijzing. Ik verwacht dus eerdaags weer een mail te ontvangen van samsung.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dan hoop ik dat het goed komt! Ik hoor het ook graag :-) . 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 19, 2025

Update: de aanvraag is goedgekeurd! Bedankt voor alle snelle hulp en reacties!

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 19, 2025

Goed nieuws ​@Chrizia en bedankt voor de terugkoppeling.

Bedankt voor alle snelle hulp en reacties!

Graag gedaan, hopelijk komt het cadeau snel jouw kant op.

Samsung streeft ernaar het product binnen zeven weken na het indienen van een volledige en geldige registratie toe te sturen.

(zie bijzondere voorwaarden)

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Wat fijn dat het gelukt is ​@Chrizia! Veel plezier met je Galaxy Tab en post gerust nog eens een topic als ik iets voor je kan doen!