Skip to main content
Beantwoord

Abonement/factuur gedeelte is onbegrijpbaar geworden in MijnKPN

• May 10, 2025
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

2 maanden geleden heb ik mijn kpn contract veranderdt, en in eens kreeg ik 2 keuzen voor thuis internet en tv. ook kreeg ik 1 maand dubbele factuur maar die kon ik nog begrijpen, ik zou wel iets fout gedaan hebben. maar daarna ging het van kwaad tot erger gewoon elke maand betaald, maar schijnbaar met de verkeerde betaalkenmerk er bij. van de oude. maar de beide optie in mijnkpn hadden precies de zelfde naam. en nu keek ik afgelopen vrijdag na terugkomst van vakantie en zie ik dat ik 5 facturen nog niet betaald heb en maandag afgesloten ga worden. maak gelijk bel afspraak maar dit kon maandag pas op zijn vroegst. wist niet dat een mens zoveel stress kon krijgen van het idee in eens geen internet meer tehebben.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Dexter87, welkom op onze community! Dat is schrikken. Heb je mijn collega's inmiddels gesproken? Ik denk dat het wel handig is als er even iemand meekijkt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 11, 2025

Hallo ​@Dexter87 ,

In jouw situatie zou ik die vijf facturen nu meteen betalen. Dan wordt je namelijk niet afgesloten. En dan krijg je later het dubbel betaalde bedrag heus wel terug van KPN.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Dexter87, welkom op onze community! Dat is schrikken. Heb je mijn collega's inmiddels gesproken? Ik denk dat het wel handig is als er even iemand meekijkt.