Skip to main content

Op 23 september heb ik telefonisch een abonnement internet TV + Playstation 5 afgesloten. Contract ondertekend etc. Ingangsdatum 27 dec ivm contract bij BudgetThuis.

Uiteindelijk bleek dat de huidige provider verkeerd ingevuld was door de KPN medewerker. Hier heb ik op 25 september zelf over teruggebeld, want er was een probleem met overstappen (logisch). Toen zei diegene aan de telefoon dat hij de bestelling opnieuw moest invoeren, de aanvraag voor internet + tv moest geannuleerd worden en opnieuw aangevraagd etc. Prima, hier vervolgens ook een mail van gehad ter bevestiging met KPN pincode etc.

Nu wilde ik kijken wanneer het abonnement start en de Playstation komt, gezien mijn zoon er enorm naar uitkijkt, maar nu blijkt dat de aanvraag is geannuleerd. Hoe kan dit? En nu ben ik ook de Playstation 5 kwijt??!!

Ik wil graag opheldering, waarom mijn bestelling kwijt is en ik geen internet + tv én Playstation 5 in mijn account heb staan per 27 december 2024.

Hoi ​@ManonD .  Dat klinkt allemaal niet zo fraai.
Als ik moet speculeren is er een nieuwe order is gezet waar de actie niet bij zit. Maar dat weet ik uiteraard niet zeker.

Hier bij de community helpen voornamelijk klanten elkaar. Wij pakken geen individuele issues op.

Er is maar een afdeling die hier iets in zou kunnen betekenen en die kun je het beste telefonisch bereiken. Als ik jou was zou ik een terugbel afspraak maken en aangeven dat het er op lijkt dat je door een fout van ons een aanbieding kwijt dreigt te raken. Het maken van de afspraak kan via deze link (onder op de pagina) → Contact en klantenservice | KPN

Reageer