Skip to main content
Vraag

Abonnement: kan ik een verlengaanbod krijgen?

• July 21, 2025
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Ik heb een vraag over ons abonnement. Wij kregen vandaag een aanbieding van Odido dat aanmerkelijk scherper ligt als wat wij nu iedere maand bij KPN betalen. Is er voor u nog iets mogelijk in ons huidige abonnement qua prijs?

Wij blijven het altijd bijzonder vinden dat het bedrijf waar je al jaren klant bent nooit actief zelf proactief met een mooi (verlengings)aanbod komt, maar dat je hier zelf om moet vragen. Weet iemand hoe ik dit kan regelen om zo’n nieuw aanbod aan te vragen zonder allemaal telefoontjes met call-centers te moeten gaan plegen. Alvast bedankt voor uw hulp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • July 21, 2025

Hoi ​@RemcoBaten opzeggen of blijven bij KPN? Dat bepaal je uiteindelijk zelf. Je zult hiervoor toch zélf met KPN telefonisch contact moeten opnemen via 0800-0402. Er kan dan samen met jou gekeken worden naar de mogelijkheden voor wellicht een ander/passend aanbod. 😎

De KPN Community is hiervoor niet geschikt. Aangezien je via deze weg geen aanbod krijg. Dus tja, opzeggen of blijven?

Advies = zelf bellen met KPN klantenservice, via  0800-0402. 

Veel succes met onderhandelen!

• July 21, 2025

Wij blijven het altijd bijzonder vinden dat het bedrijf waar je al jaren klant bent nooit actief zelf proactief met een mooi (verlengings)aanbod komt

Waarom zouden ze? Dat kost ze geld. En jij blijft toch wel.

Zelf bellen. Maar ik geef je weinig kans dat er veel uitkomt. Het aanbod van Odido is natuurlijk een aanbod met welkomskorting. Dat ga jij bij KPN nu niet krijgen. Je krijgt een paar maanden 5 euro korting ofzo. Misschien € 7,50. Dan houd het wel zo ongeveer op waarschijnlijk.Â