Skip to main content
Beantwoord

Abonnement op 20 februari opgezegd, maar einddatum onterecht verschoven naar 1 mei

• April 7, 2026
  • 2 reacties
  • 22 keer bekeken

20 februari abonnement stop gezet met einddatum 1 april. Zou een bevestiging krijgen, niet gekregen. Pas eind maart bericht dat het per 1 mei is opgezegd. Ik kan maandelijks opzeggen, nieuwe aansluiting is al werkzaam. Dit klopt niet! 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Carmen S 

Welkom op de community van KPN.

Ik weet niet op welke wijze je de opzegging op 20 februari hebt doorgegeven aan KPN, is dat via het opzegformulier via de website van KPN, dan kan daar een verwerkingstijd aan vast zitten.
Daarnaast heb je altijd een opzegtermijn van 1 maand, vanaf de opzegdatum dat gecommuniceerd is via een officiële bevestiging per mail (die jij pas eind maart hebt ontvangen).

Waarom jouw abonnement pas per 1 mei 2026 wordt beëindigd, kun je het beste even navragen via de klantenservice van KPN, zodat dit met jouw besproken kan worden.

Bel hiervoor met 0800-0402 of 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag opzeggen.
Dan wordt je direct doorverbonden met de juiste afdeling.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Carmen S 

Welkom op de community van KPN.

Ik weet niet op welke wijze je de opzegging op 20 februari hebt doorgegeven aan KPN, is dat via het opzegformulier via de website van KPN, dan kan daar een verwerkingstijd aan vast zitten.
Daarnaast heb je altijd een opzegtermijn van 1 maand, vanaf de opzegdatum dat gecommuniceerd is via een officiële bevestiging per mail (die jij pas eind maart hebt ontvangen).

Waarom jouw abonnement pas per 1 mei 2026 wordt beëindigd, kun je het beste even navragen via de klantenservice van KPN, zodat dit met jouw besproken kan worden.

Bel hiervoor met 0800-0402 of 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag opzeggen.
Dan wordt je direct doorverbonden met de juiste afdeling.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 9, 2026

Hoi ​@Carmen S , bedankt voorjouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Hier heb ik ook niet direct een verklaring voor maar je vraag is natuurlijk volledig legitiem. Zoals ​@Michel.uit.Arnhem hierboven al aangeeft, zou ik je ook het advies geven om hier navraag over te doen bij onze Helpdesk. Daar kun je tegenwoordig trouwens ook zelf een belafspraak voor inplannen, wel zo makkelijk! Je kunt vooraf zelf aangeven waarvoor je contact wenst dus er zal contact met je worden opgenomen door iemand die op de hoogte is van jouw situatie! Deel je de uitkomst ook nog even hier met ons? Alvast bedankt!