Skip to main content
Beantwoord

Abonnement opgezegd, kan ik het nummer nog overnemen?

• 26 februari 2025
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Goedendag,

Wij zijn geemigreerd en ik heb gister ons mobile abonnement beeindigd. Nu willen we Wel graag nummerbehoud aanvragen maar we zitten met 11 uur tijdsverschil. Ik heb gezocht naar een chat optie of email, maar kan niets vinden. Via welke andere weg dan telefonisch kan ik het aangeven?

Beste antwoord door PeterG

Toen de chat er nog was waren dat ook de Nederlandse openingstijden….

De klantenservice is open in NL van maandag - vrijdag 8 tot 18 uur. Zaterdag tot 17 uur.

Dan is 11 uur later dus 19 uur tot 5 uur / 4 uur.

'S avonds tussen 19 en 00 uur kun je vast wel even bellen.

Het wordt dan een prepaid. De simkaart* kan alleen naar een Nederlands adres. En voor in het buitenland is is noodzakelijk dat er óók (extra) beltegoed op staat. Je houdt 'm actief door elke ca. 5 maanden even een sms te versturen. Dat is het goedkoopst, minder dan even met iemand bellen.

Diegene waarnaar het simkaartje in Nederland gaat, kan het naar jou doorsturen.

*e-sim is niet mogelijk met prepaid bij kpn

Bekijk origineel

3 reacties

• 3813 reacties
  • 26 februari 2025

Dat kan via Twitter of Facebook. 

Of je belt 's avonds om 21 uur. Dan is het dus in Nederland 8 uur of 10 uur. Prima te doen lijkt me.

PeterG
Superuser
  • 61758 reacties
  • Antwoord
  • 26 februari 2025

Toen de chat er nog was waren dat ook de Nederlandse openingstijden….

De klantenservice is open in NL van maandag - vrijdag 8 tot 18 uur. Zaterdag tot 17 uur.

Dan is 11 uur later dus 19 uur tot 5 uur / 4 uur.

'S avonds tussen 19 en 00 uur kun je vast wel even bellen.

Het wordt dan een prepaid. De simkaart* kan alleen naar een Nederlands adres. En voor in het buitenland is is noodzakelijk dat er óók (extra) beltegoed op staat. Je houdt 'm actief door elke ca. 5 maanden even een sms te versturen. Dat is het goedkoopst, minder dan even met iemand bellen.

Diegene waarnaar het simkaartje in Nederland gaat, kan het naar jou doorsturen.

*e-sim is niet mogelijk met prepaid bij kpn

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Mblck ik zou dan inderdaad even contact zoeken op de tijden die Marlon en Peter aangeven. Wellicht is Facebook of X dan ook een optie.

Reageer