Skip to main content
Beantwoord

Abonnement opzeggen in verband met samenwonen lukt niet

• February 27, 2025
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Ik probeer een opzegging aan te maken ivm samenwonen,. maar dit wordt onmogelijk gemaakt op de site, ik ben al even verhuisd naar een nieuw adres maar moest wachten op een inschrijvingsdocument. Deze heb ik nu via het formulier maar ingevuld, maar daar krijg ik alleen de optie om een nieuwe aansluiting door te geven en die is er niet. Ik wil niet nu over een dag bericht ontvangen dat dit te laat zou zijn, daarom mijn mail.

Bellen met een aanbod heeft geen zin, ik heb geen twee aansluitingen nodig.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Kim van der Sluis, welkom op onze community! Is het wel gelukt met het formulier dat Peter stuurt hierboven? Anders kun je toch het beste even contact opnemen met mijn telefonische collega's. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 27, 2025

Lukt het niet via het formulier?

Bron: http://kpn.com/samenwonen 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 3, 2025

Hoi ​@Kim van der Sluis, welkom op onze community! Is het wel gelukt met het formulier dat Peter stuurt hierboven? Anders kun je toch het beste even contact opnemen met mijn telefonische collega's. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken!