Skip to main content
Vraag

Abonnement opzegging is niet doorgevoerd

• January 6, 2025
  • 5 reacties
  • 53 keer bekeken

Beste KPN, enkele maanden geleden heb ik gebeld om mijn abonnement op te zeggen. Ik zou een bevestiging krijgen via e-mail en dit is nog steeds niet gebeurd. Ik zou aan het einde van het jaar een afrekening krijgen met het teveel betaalde bedrag en nu zie ik tot mijn schrik dat mijn abonnement nog steeds door loopt. Ik ben niet in de gelegenheid om te bellen en ik zie dit graag zo snel mogelijk opgelost. Vriendelijke groet

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • January 8, 2025

Lijkt mij toch het beste om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice ze hebben een gratis nummer: 0800-0402

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Klant Fleur 

Welkom op de community van KPN.

Helaas, dien je in dit geval toch echt even telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van KPN, aangezien ik verwacht dat je abonnement niet goed is opgezegd en je daardoor nog facturen ontvangt.

Het opzeggen van een abonnement kan helaas niet via de community i.v.m. de nodige verificatie.

Dus bel de klantenservice even op, tijdens een moment dat je wel even in de gelegenheid bent om te bellen, maar wacht daar niet te lang mee.

Want zolang je niet belt, is de kans groot dat je abonnement gewoon blijft doorlopen met daarbij de maandelijkse factuur, en dat wil je uiteraard niet.

Je kunt bellen naar 0800-0402 of via een KPN mobiele aansluiting op 1200.
Maar je kunt ook een terugbel afspraak inplannen, dan wordt je gebeld op een moment dat het jouw schikt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak inplannen

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Klant Fleur welkom op de KPN Community. Wat een nare situatie, ik snap dat je daarvan baalt. Zoals ​@PPR058x en ​@Michel.uit.Arnhem terecht opmerken kunnen wij dergelijke abonnementen niet stopzetten via dit platform. Ik denk dat bellen of een terugbelafspraak maken dan toch de kortste klap geeft.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 9, 2025

Beste Remco,

Dank voor je reactie. Opzegging is al telefonisch gedaan op 5 november. Deze is goed doorgekomen, dat kan je bevestigen toch?

Zoals ik al aangaf, is telefoneren momenteel niet mogelijk. Het Nederlandse nummer is niet meer in gebruik omdat ik in de Filipijnen ben. Ik ben pas in April terug, vandaar dat ik liever niet heb dat mijn abonnement tot die tijd doorloopt terwijl ik al telefonisch opgezegd heb. 

vriendelijke groet 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik zou eens kijken wat ik kan vinden Fleur! Zou je dan jouw profiel in kunnen vullen? Dan kijk ik even met je mee.