Skip to main content
Beantwoord

Abonnement overgenomen door anders persoon, factuur van december vergeten en nu geblokkeerd

• February 12, 2025
  • 4 reacties
  • 51 keer bekeken

Hoi,

vraagje 

op 27 januari is het mobiele contract overgezet naar een ander persoon, nu ben ik de factuur van december vergeten/ over het hoofd gezien en is dit abonnement  geblokkeerd. Kan dit wel? 

Beste antwoord door Marlon92

Er was een contractovername. Dat contract blijft daarbij hetzelfde. Er is niet voldaan aan de betalingsvoorwaarden die in het contract gesteld zijn. Dus word de dienst stopgezet. Wie de contracthouder is en dat die recent gewijzigd is, dat is in deze situatie niet relevant. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• February 12, 2025

Ja dat kan. Maar ik denk dat je dan ook een paar betalingsherinneringen over het hoofd hebt gezien.

Werd het niet gewoon automatisch afgeschreven dan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 12, 2025

Ja dat zal zeker gebeurt zijn, ik vind het alleen vreemd dat het nummer ondanks dat het niet meer op mijn naam staat geblokkeerd wordt de persoon die het contract heeft over genomen kan er namelijk niks aan doen dat ik deze vergeten ben

• Antwoord
  • February 12, 2025

Er was een contractovername. Dat contract blijft daarbij hetzelfde. Er is niet voldaan aan de betalingsvoorwaarden die in het contract gesteld zijn. Dus word de dienst stopgezet. Wie de contracthouder is en dat die recent gewijzigd is, dat is in deze situatie niet relevant. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 17, 2025

Goedemorgen ​@Vraagje01 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Aan dit antwoord kan ik niks meer toevoegen en zodoende heb ik dit bericht ook gemarkeerd als 'best answer'. Zure situatie natuurlijk want het is nooit leuk wanneer iemand wordt afgesloten. Enige advies dat ik je vanaf hier kan geven, is om de openstaande factuur alsnog zo snel mogelijk te voldoen!