Skip to main content
Vraag

Abonnement wijzigen naar nieuwere abonnementsvorm i.v.m. prijsverhoging

• May 8, 2026
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik heb ook een mail met de verhoging ontvangen, ik ben het er niet mee eens! Ik wil mijn abonnement wijzigen bij kpn maar dat is niet mogelijk met nummerbehoud. Wat zij nu op de site aanbieden is voordeliger in prijs en geeft mij meer gb internet dan mijn huidige abonnement. Ik wilde daarom dat abonnement afsluiten/ overstappen. Nu zegt de klantenservice dat het niet mogelijk is met nummerbehoud en dat het  met nummerbehoud aleen mogelijk is om over te stappen naar een andere provider of de huidige aanhouden. Ik val net buiten de transitie ofzo om het te kunnen wijzigen. Het is toch belachelijk? Ik ben op zich tevreden met kpn mobiel, maar moet ik nu dan maar overstappen? Misschien ook een maand ergens anders en dan weer terug met een nieuw abonnement?

2 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Welkom hier, ​@Lis11, dit is een goede vraag. En eentje waar ik op dit moment geen antwoord op heb. Navraag hierover staat uit. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 8, 2026

Vind het omslachtig om voor een maand over te stappen , maar als je het niet doet ben ik een dief van m'n eigen portemonnee. Mijn abonnement loopt nog ruim 1,5 jaar. Dus loop dan 10 gb per maand mis en ik zou met het nieuwe abonnement minder betalen dan mijn huidige abonnement. Dit moet toch simpeler gaan? Ben benieuwd 😊