Skip to main content
Beantwoord

Abonnementskosten vaste klanten glasvezel

• April 22, 2025
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Slechte service KPN! Niet gewend van KPN.

Maar als vaste klant mag de ene wel klant wel voor het zelfde bedrag over naar glasvezel 1gbit en de ander niet.

Ik betaal nu al als vaste klant 54,12 euro voor 100mbit.

Moet 9,05 euro extra betalen voor 1 gbit snelheid.

Daar waar de prijs voor 1gbit snelheid net zo duur is als wat ik al betaal voor mijn 100 mbit! Ik word dus eigenlijk gewoon opgelicht als ik hiervoor 9,05 euro moet bij betalen.

En al helemaal omdat andere vaste klanten deze omzetting GRATIS hebben gekregen!!

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Spape, over jouw individuele situatie kan ik zo niets zeggen zonder gegevens. Het kan liggen aan de huidige samenstelling van jouw abonnement, dat je extra moet betalen voor 1Gbit snelheid. Via de klantenservice kan een medewerker precies zien hoe jouw abonnement op dit moment in elkaar zit. Mogelijk kun je dan in samenspraak ook jouw abonnement aanpassen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 25, 2025

Hallo ​@Spape, over jouw individuele situatie kan ik zo niets zeggen zonder gegevens. Het kan liggen aan de huidige samenstelling van jouw abonnement, dat je extra moet betalen voor 1Gbit snelheid. Via de klantenservice kan een medewerker precies zien hoe jouw abonnement op dit moment in elkaar zit. Mogelijk kun je dan in samenspraak ook jouw abonnement aanpassen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 25, 2025

Klantenservice geeft aan, gaat niet/doen we niet. Moet 9,05 extra betalen. Zou dan 61 euro moeten betalen voor 1 gbit. Daar waar deze normaal 52,50 euro kost. Dus ik betaal voor 100mbit al meer dan wat 1gbit kost.

Voorheen was KPN nog meedenkent met de (vaste)klant, dat is nu blijkbaar niet meer het geval!

Wat erg jammer is, want dat maakte het wel voor ons dat we bij KPN bleven. 

• April 25, 2025

Dan moet je het abonnement om laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dus niet verlengen. Maar omzetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dat zijn 2 verschillende dingen. Je moet opletten dat het juiste gebeurt. 

Wel een belangrijke voetnoot: je moet contractvrij zijn. Anders kan het niet.