Kunt u mijn account verwijderen aub. Was niet van plan om alle informatie in te vullen alleen om mijn Digitenne fout opgelost te krijgen.
Bij voorbaat dank
Beantwoord
Account verwijderen
Beste antwoord door Susan_
Goedemorgen @Gnatleor , welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Ik begrijp dat je jouw Forum account ook alweer wil laten verwijderen, dat is jammer om te horen. Gegevens die je namelijk invult (bij postcode + huisnummer bijvoorbeeld) blijven privé en zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Niet voor andere Forum gebruikers. Waar geen 'prive' bij staat is wel zichtbaar voor andere gebruikers.
Je kan, zoals hierboven aangegeven, ook contact opnemen via de telefoon (0800-042) of onze LiveChat functie. Wil je zeker weten het Forum profiel laten verwijderen, geef dan nog even een akkoord op dit bericht.
Bekijk origineelIk begrijp dat je jouw Forum account ook alweer wil laten verwijderen, dat is jammer om te horen. Gegevens die je namelijk invult (bij postcode + huisnummer bijvoorbeeld) blijven privé en zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Niet voor andere Forum gebruikers. Waar geen 'prive' bij staat is wel zichtbaar voor andere gebruikers.
Je kan, zoals hierboven aangegeven, ook contact opnemen via de telefoon (0800-042) of onze LiveChat functie. Wil je zeker weten het Forum profiel laten verwijderen, geef dan nog even een akkoord op dit bericht.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.