Skip to main content
Beantwoord

Actie 6 maanden €35,- snelheid tussentijd verhogen zonder bestelling te annuleren

• February 9, 2025
  • 4 reacties
  • 124 keer bekeken

Alex222
Helper
Forum|alt.badge.img

Een kennis die ik help met de overstap van Ziggo naar KPN heeft in zijn overstap aangegeven 100Mbit te gaan gebruiken maar dit had hij liever op 500Mbit gehad.

Nu heb ik met hem gebeld met KPN maar dit kon alleen als we het hele pakket weer terug stuurde?
Vond ik zelf best vreemd.
Het abonnement staat nog niet in zijn online omgeving, kun je het abonnement is de actie maanden verhogen zonder extra kosten?

Beste antwoord door bnh

U kunt tijdens het abonnement eenvoudig de snelheid verhogen of verlagen via MijnKPN, zonder dat de korting vervalt. U kunt dit proberen in de eerste 14 dagen, en anders stuurt u het pakket eenvoudig terug.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • February 9, 2025

Beste ​@Alex222 nee, dat is niet mogelijk binnen de actieperiode, dan vervalt de gehele korting over de resterende looptijd, zou niet moeten, maar gebeurt helaas wel.

Trouwens, 500Mbit/s levert KPN al lang niet meer.

Bij glasvezel is het 100/100, 200/200, 1.000/1.000 of (4.000/4.000 in bepaalde regio's) Mbit/s

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 9, 2025

U kunt tijdens het abonnement eenvoudig de snelheid verhogen of verlagen via MijnKPN, zonder dat de korting vervalt. U kunt dit proberen in de eerste 14 dagen, en anders stuurt u het pakket eenvoudig terug.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 12, 2025

Goedemorgen ​@Alex222 en bedankt voor jouw bericht!
Tijdens een lopende bestelling is het inderdaad niet mogelijk om iets aan te passen. Zodra je bent aangesloten, is dit natuurlijk wel gewoon mogelijk. Zoals hierboven al wordt aangegeven, biedt KPN geen pakket aan met daarbij een snelheid van 500 Mbit/s dus dat gaat hem sowieso niet worden. Je kennis kan er inderdaad ook voor kiezen om het pakket retour te sturen zodat er een nieuwe bestelling geplaatst kan worden met de juiste snelheid maar dat gaat er alleen maar voor zorgen dat het langer gaat duren voordat hij wordt aangesloten. Zodra hij is aangesloten, kan hij de wijziging alsnog doorvoeren, dat is echt geen enkel probleem. Hoop dat jij met de informatie die hier is verstrekt, weet waar je aan toe bent! En mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, dan horen we dat natuurlijk graag :) 

Alex222
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • February 12, 2025

Goedemorgen ​@Alex222 en bedankt voor jouw bericht!
Tijdens een lopende bestelling is het inderdaad niet mogelijk om iets aan te passen. Zodra je bent aangesloten, is dit natuurlijk wel gewoon mogelijk. Zoals hierboven al wordt aangegeven, biedt KPN geen pakket aan met daarbij een snelheid van 500 Mbit/s dus dat gaat hem sowieso niet worden. Je kennis kan er inderdaad ook voor kiezen om het pakket retour te sturen zodat er een nieuwe bestelling geplaatst kan worden met de juiste snelheid maar dat gaat er alleen maar voor zorgen dat het langer gaat duren voordat hij wordt aangesloten. Zodra hij is aangesloten, kan hij de wijziging alsnog doorvoeren, dat is echt geen enkel probleem. Hoop dat jij met de informatie die hier is verstrekt, weet waar je aan toe bent! En mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, dan horen we dat natuurlijk graag :) 

De klant heeft 1000 gekozen. 
Volgens mij blijft de actie staan al kon ik dat slecht zien omdat deze mensen Ziggo sport en Netflix er bij afnemen.

Ze betaalde bij Ziggo €120,- per maand nu €90,- ze zijn allang blij.