Skip to main content
Vraag

Actie's worden vermeld op verlengpagina, maar lijken alleen voor nieuwe klanten bedoeld?

• December 24, 2025
  • 6 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik heb een KPN mobiel abonnement en wil verlengen met een andere KPN contractvorm. Krijg ik dan ook de cashback en Samsung Watch 8?
In de kleine lettertjes/ voorwaarden staat dat de actie niet geldt i.c.m. een verlenging. Ik verleng mijn huidige contract niet, maar stap intern over naar een nieuw contract.
Geldt dat nog steeds als verlenging?

6 reacties

• December 24, 2025

Ik heb een KPN mobiel abonnement en wil verlengen met een andere KPN contractvorm. Krijg ik dan ook de cashback en Samsung Watch 8?

Ja.

In de kleine lettertjes/ voorwaarden staat dat de actie niet geldt i.c.m. een verlenging.

Waar zie je dat staan?

• Auteur
  • Topper
  • December 24, 2025

• Auteur
  • Topper
  • December 24, 2025

Zie de laatste zin van de screenshot. De vraag is, wanneer ik overstap van mijn huidige 15GB abonnement naar een SuperUnlimited of dat dan als verlenging telt of als nieuw contract (dus incl. cashback en Samsung Watch) 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • December 24, 2025

Beste ​@Jerom474 als je al een mobiel abo hebt bij KPN, geldt iedere aanpassing als verlenging van een bestaand abo en word je door KPN dus niet als nieuwe klant beschouwd.

• Auteur
  • Topper
  • December 24, 2025

Ja, dankjewel en jammer. Daarmee jagen ze hun eigen klanten de deur deur uit, want dat betekent dat ik (ook met internet en tv) ga overstappen naar een andere provider

• December 24, 2025

Dit is voor ondernemers. Zakelijk abonnement dus. Ik ging er vanuit dat je een particuliere klant was. Bij een particulier abonnement heb ik zoiets nog nooit gezien.Â