Skip to main content
Vraag

"Actiekorting zolang je abonnement loopt" gestopt terwijl het abonnement nog loopt

• January 29, 2026
  • 6 reacties
  • 39 keer bekeken

Hallo,

In mijn contract staat “Actiekorting zolang je abonnement loopt” maar de korting is gestopt omdat dit een korting zou zijn icm mobiel. Hierover staat niets in mijn contract, enkel “Actiekorting zolang je abonnement loopt ” zonder aanvullende voorwaarden. Volgens de helpdesk is het helaas pindakaas.

6 reacties

JanD
Superuser
  • January 29, 2026

Beste ​@M.Bigfoot die actiekorting staat ook altijd op de mobiele factuur vermeld en niet op de thuisfactuur, dus als er geen mobiel abo meer is, is het ook logisch dat er geen korting meer gegeven kan worden.

Of zit het anders in elkaar?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 29, 2026

Ik heb nooit een mobiel abo gehad bij KPN en in mn contract staat ook niets dat die korting iets maken heeft met een mobiel abo, er staat enkel “Actiekorting zolang je abonnement loopt”. 

Ik zou graag mn contract delen, maar dat is niet zo handig hier.

Het betreft een contract voor glasvezel thuis.

JanD
Superuser
  • January 29, 2026

Beste ​@M.Bigfoot je zou pagina 2 van de factuur eens kunnen laten zien met de persoonlijke gegevens weggepoetst, dan kunnen we meedenken.

Heb je anders kortgeleden iets aan je abo aangepast, dan vervalt een lopende korting ook.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 29, 2026

Die 6,05eur is vervallen en er is niets aan mijn abo gewijzigd sinds de start in 2024

JanD
Superuser
  • January 29, 2026

Beste ​@M.Bigfoot ik zie nu dat je een zakelijke klant bent, dus binnen dit forum kunnen we je helaas niet verder helpen.

Neem contact op met de zakelijke helpdesk via 0800 0403, Facebook, X of Instagram.

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 29, 2026

Dat is raar. Ik word vanuit mijn KPN profiel en de chat bot hierheen gestuurd. 0800-0403 helpen niet, ik kan geen mail sturen, ik zal Facebook dan maar eens proberen