Skip to main content

Beste,

Vrijdag 22 november een email gekregen met daarin een actiecode die ik kon gebruiken om een mobiel abonnementĀ afsluiten met extra korting.

Zaterdag 23 november via de KPN site gebruik gemaakt van deze actie maar helaas werd deze extra korting boven op de combikorting uiteindelijk niet verrekend terwijl de juiste prijs wel werd aangegeven op de site.

Hierop meteen contact opgenomen met KPN maarĀ had de betreffende medewerker niet de mogelijkheid om dit aan te passen. Wel het advies gekregen de maandag nogmaals contact op te nemen.

Maandag 25 november contact opgenomen en te woord gestaan door een vriendelijke en coƶperatieve medewerker van KPN.Ā  Het hele verhaal uitgelegd en op verzoek de betreffende mail en printscreens doorgestuurd zodat zij dit verder kon leiden binnen KPN.

Woensdag 27 november gebeld door KPN om het geheel nog eens door te nemen en de stukken nogmaals door te sturen. Conclusie: We gaan hiermee aan de slag.Ā 

Vrijdag 29 November wordt de telefoon die bij het abonnement behoort geleverd maar van KPN hetĀ advies gekregenĀ deze nog niet uit de verpakking halen. Later op de dag door KPN gebeld dat er helaas nog geen oplossing is maar er wordt wel aan gewerkt.

Woensdag 04 December wederom een belletje van KPN dat er nog steeds geen oplossing is. Daarop voor het eerst aangegeven hier niet gelukkig mee te zijn, mede omdat het huidige abonnement op zijn einde gaat.Ā Medewerker gaf aan dat het buiten haar macht lag om het op te lossen en ik nog eventjes geduld moest hebben. Ik kon een klacht aanleggen maar ook dat kan 3 dagen duren voordat er iets mee gedaan wordt.

Ā 

Begrijp mij niet verkeerd, ik stel het op prijs dat KPN de moeite neemt om regelmatig contact op te nemen met de klant over de status maar u zult begrijpen dat dit uiteindelijk pas iets waard is als er ook een oplossing uitkomt. Het is komende zaterdag 2 weken geleden sinds mijn eerste melding en tot aan dit schrijven is er nog geen oplossing. Ik kan mij uiteraard vergissen maar het aanpassen van de prijs lijkt mij geen hogere wiskunde maar meer een kwestie van eenĀ aanpassing in het systeem ?Ā Ā 

Ā 

Hoop ten zeerste op korte termijn gebruik te kunnen maken van de telefoon en abonnement.

Ā 

Hoi ā€‹@Goromo, als je een bepaalde keuze maakt en je krijgt een andere bevestiging snap ik dat je daar niet gelukkig van wordt! Er wordt al aan gewerkt begrijp ik van je, dat is goed om te lezen. Via de communityĀ zijn de mogelijkheden hiervoor erg beperkt. Telefonisch contact is voor zulke gevallen altijd de beste weg.

Even terugkomend op mijn verhaal.

Ā 

Deze week door KPN benaderd met een passend oplossing.

Bedankt voor de positieve uitkomst.

Reageer