Skip to main content
Beantwoord

Activatie 1Password lukt niet, geen bevestiging ontvangen

• March 27, 2025
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Beste,

Gisteren heb ik een combivoordeel-aanbieding voor 1Password besteld, maar ik heb hier geen bevestiging van ontvangen. Toen ik hierover belde, werd er handmatig een e-mail naar mij gestuurd met een link om mijn 1Password-account te activeren.

Echter, wanneer ik de pagina open, zie ik geen mogelijkheid om de activatie te voltooien. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Met vriendelijke groet

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@KirbYas. Je hebt het eergisteren aangevraagd begrijp ik, maar het is al actief geworden op een ander account, zonder dat je daar zelf iets voor hebt gedaan? 1Password moet namelijk geactiveerd worden na het aanzetten, het activeert/koppelt zichzelf niet namelijk. Waar zag je dat het gekoppeld is? Kan je daar meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via de site.

Meer over 1Password bij KPN en het activeren kan je in de Kennisbank lezen: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 27, 2025

Ik heb de oorzaak snel gevonden. Het blijkt geactiveerd te zijn op het account dat gekoppeld is aan een ander product. Er gaat hier dus iets mis. Op mijn Combivoordeel-pagina staat namelijk dat ik 1Password heb, terwijl dat niet klopt. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 28, 2025

Welkom op de community ​@KirbYas. Je hebt het eergisteren aangevraagd begrijp ik, maar het is al actief geworden op een ander account, zonder dat je daar zelf iets voor hebt gedaan? 1Password moet namelijk geactiveerd worden na het aanzetten, het activeert/koppelt zichzelf niet namelijk. Waar zag je dat het gekoppeld is? Kan je daar meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via de site.

Meer over 1Password bij KPN en het activeren kan je in de Kennisbank lezen: 

Â