Skip to main content
Vraag

Administratie verkeerd gegaan bij SuperWifi koop/huur

• July 12, 2026
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Ik heb een KPN WiFi versterker aangeschaft. Deze heb ik betaald. 
Er is ergens iets (bij mij waarschijnlijk) niet helemaal goed gegaan, want ik heb ook een huur apparaat gekregen. 
Uiteindelijk heb ik 2 dagen na elkaar een ontvanger gekregen, waarbij de eerste de huur ontvanger was en deze is geïnstalleerd. 
Ik heb direct gebeld, maar ik moest 29 mei nogmaals bellen om het contract definitief stop te zetten. Ik moest er 1 inleveren en omdat de gehuurde al geïnstalleerd was, heb ik de koop versterker naar de winkel op Buikslotermeerplein gebracht op 7 mei. Ik kreeg geen bewijs van inleveren, want dat was niet nodig. Alles was geregeld. 
Wel werd me geadviseerd om op 29 mei telefonisch het huurcontract stop te zetten. Dat heb ik gedaan en alles was nu goed, administratie kon elkaar wel eens kruisen. 
Gister kreeg ik echter weer een brief dat ik binnen 7 dagen moet betalen. Hoe kan dit opgelost worden?

1 reactie

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • July 12, 2026

Beste ​@Maritje je had dus de huurversterker in moeten leveren en de huur op moeten zeggen en niet je eigen versterker, want die is je eigendom.

Op de huurversterker zit een duidelijke sticker dat het een huurapparaat is.

Probeer alsnog z.s.m. via dezelfde winkel je spullen om te ruilen.

Trouwens ook dom van de winkel om een koopversterker als huurversterker in te nemen, omdat het verschil duidelijk te zien is d.m.v. de sticker.

Succes.