Ik ben in september 2021 verhuisd naar een ander adres. Van mijn ex naar een eigen woning. Bij de woning van mijn ex was een tv + internet abonnement op mijn naam. Via de benodigde formulieren hebben wij alle stappen gevolgd dit abonnement over te zetten op haar naam. Volgens KPN was dit gelukt.
Tevens heb ik een adreswijziging doorgegeven voor mijn mobiele nummer. Tot een maand geleden bleef het oude adres in de MIJN KPN app staan. Ik heb toen opnieuw een adreswijziging doorgegeven, maar het oude adres bleef erin staan. Ook bleef het tv en internet abonnement, ondanks dat die gegevens niet meer op mij van toepassing waren, zichtbaar in de MIJN KPN app. Een behoorlijke breuk in de AVG wetgeving. Ik heb hier een aantal keer over gebeld, maar er werd mij verzekerd dat het allemaal goed zat en dat het een of andere software fout was. De adreswijziging was goed gegaan, maar het was allemaal niet goed zichtbaar.
Uiteindelijk heb ik MIJN KPN account verwijderd en een nieuwe aangemaakt en alleen mijn mobiele abonnement toegevoegd. Dit bleek te helpen en de gegevens van mijn ex waren verdwenen.
Maar ik krijg nu net een e-mail met:
Je factuuradres is niet gelijk met het adres van jouw tv + internetabonnement.
KPN, ik woon daar niet meer. Zo moeilijk is het toch niet?
Admin: taalgebruik