Skip to main content
Beantwoord

Afgesproken bedrag in de winkel komt niet overeen met de factuur

• April 25, 2025
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

In de winkel in Ede is mij verteld en ik heb gezien op het comuterscherm dat bij een 2 jarig abonnement de maandkosten €25 waren. Dit in verband met een korting voor 2 jarig abonnement. Nu krijg ik een factuur van €32,50 per maand. Blijkbaar staat dit ook in contract. Ik ben die dag bestookt met mails vanuit KPN en heb ze niet helemaal doorgelezen. Ik ga er namelijk vanuit dat ik een medewerker in een winkel kan vertrouwen. Na vele telefoontjes blijkt het onmogelijk om een kopie te krijgen van mijn klacht die medewerker Louis heeft aangemaakt. Teruggebeld word ik niet. Het klachtenformulier werkt niet en medewerker Peggy blijft herhalen dat dit niet anders kan, Ook al probeer ik al 8 uur een klacht in te dienen. Graag per direct de gemaakte afspraken in de winkel nakomen en mijn abonnement op €25 zetten. Zoals afgesproken en toegezegd in de winkel! 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Karin012 ,

In jouw contract staat altijd de bruto prijs zonder Combivoordeel, Dit omdat Combivoordeel onder voorwaarden is. 

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

En wat betreft het indienen van een klacht: 

Ook al probeer ik al 8 uur een klacht in te dienen. 

Je kunt altijd het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 25, 2025

Hallo ​@Karin012 ,

In jouw contract staat altijd de bruto prijs zonder Combivoordeel, Dit omdat Combivoordeel onder voorwaarden is. 

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

En wat betreft het indienen van een klacht: 

Ook al probeer ik al 8 uur een klacht in te dienen. 

Je kunt altijd het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 29, 2025

Hoi ​@Karin012 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Als er is verteld dat de maandelijkse kosten 25 euro zijn en je betaalt nu 32,50 euro, dan kan het bijna niet anders dan dat je Combivoordeel nog niet actief is. Zoals hierboven ook wordt aangegeven door ​@Noordzee. Heb je nog gekeken naar het linkje in zijn bericht en heb je je Combivoordeel alsnog kunnen activeren?