Skip to main content
Beantwoord

Afmelden voor KPN nieuwsbrieven lukt niet

• 24 maart 2025
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Goedendag, 

Ik heb telefonisch contact gehad met een medewerker, die zou de nieuwsbrief voor me uitzetten. 

Met die klankmelding is waarschijnlijk niks gedaan, want ik ontvang ze nog steeds. 

Heb op de uitschrijfknop onderaan gedrukt, maar stuit op een fout in mijn account, dus er gaat ergens iets mis. 

Iemand hier ervaring mee? Klantenservice werkt niet mee met dit probleem. 

-Chevvv

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Chevv 

Het uitzetten van de ontvangst van de nieuwsbrief kan je ook zelf via MijnKPN (website en app).

Ga daarvoor na inloggen in MijnKPN naar de optie Privacy en personalisatie.
Dan zie je een overzicht van KPN ID en jouw producten. Kies een product, dan is daar de mogelijkheid om de nieuwsbrief aan/uit te zetten. Tevens kan je dat voor Tips & aanbiedingen bepalen.

Bekijk origineel

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17604 reacties
  • Antwoord
  • 24 maart 2025

Hallo ​@Chevv 

Het uitzetten van de ontvangst van de nieuwsbrief kan je ook zelf via MijnKPN (website en app).

Dan zie je een overzicht van KPN ID en jouw producten. Kies een product, dan is daar de mogelijkheid om de nieuwsbrief aan/uit te zetten. Tevens kan je dat voor Tips & aanbiedingen bepalen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 maart 2025
RBxx schreef:

Hallo ​@Chevv 

Je bent een held RBxx. De email leid je naar een dode pagina. Hopen dat de voorkeuren in de app nu worden opgeslagen. Thanks!

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17604 reacties
  • 24 maart 2025

Nog even voor de zekerheid â€‹@Chevv : de instelling voor nieuwsbrieven en overige opties vind je bij alle producten en KPN ID. Ga dus de hele lijst langs.

Reageer