Skip to main content
Beantwoord

Afsluiten glasvezel abonnement lukt niet na moeizame aanleg

• February 4, 2025
  • 13 reacties
  • 95 keer bekeken

Veel problemen met aansluiten glasvezel in nieuwbouw 

nu is de aansluiting compleet klaar krijgt kpn het niet voor elkaar om een abonnement af te sluiten 

Eindeloos telefonisch contact met 0 resultaat

je voelt je als trouwe klant echt in je hemd gezet!

Beste antwoord door Cwm

Bedankt voor het aanbod maar het is niet meer nodig

ik heb het al op een andere manier geregeld ( overstap naar een andere provider)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • February 4, 2025

Beste ​@Cwm je schrijft dat je geen contract af kunt sluiten en je hebt het over een trouwe klant,.

Ben je nu wel of geen klant van KPN?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 4, 2025

Jarenlang klant bij kpn met mobiel internet en tv

ivm verhuizing tijdelijk geen internet en tv gehad van kpn ( nieuwe glasvezel moest worden aangelegd) nu is alles gereed en kan ik geen nieuw abonnement afsluiten bij KPN

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • February 4, 2025

Beste ​@Cwm waarom kun je geen abo bij KPN afsluiten?

Kijk via deze link eens naar de status van je glasvezelaansluiting.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 4, 2025

Status van de glasvezel is volgens kpn netwerk gereed maar als ik bij KPN een abonnement probeer af te sluiten geven ze aan dat de aansluiting nog gerealiseerd moet worden en annuleren ze de bestelling 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Status van de glasvezel is volgens kpn netwerk gereed maar als ik bij KPN een abonnement probeer af te sluiten geven ze aan dat de aansluiting nog gerealiseerd moet worden en annuleren ze de bestelling 

Hoi ​@Cwm 

Dan is de oplevering van jouw glasvezelnetwerk, nog niet gereed gemeld bij KPN de provider.
Dit wordt gedaan door Netwerkbeheerder KPN, maar is in jouw geval nog niet gebeurd, want anders had je gewoon een abonnement kunnen afsluiten.

Bel even met Netwerkbeheerder KPN, om te vragen wanneer ze jouw aansluiting gereed gaan melden bij provider KPN: 088 006 37 44
(bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur)

Het kan zijn, dat je automatisch wordt doorverbonden met de aannemer die bij jouw het glasvezelnetwerk (namens Netwerkbeheerder KPN) heeft aangelegd, ook daar kan je dan je vraag bij neerleggen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 4, 2025

Nee hoor alles gereed gemeld door de aannemer dat heb ik al gecontroleerd 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • February 5, 2025

Hoi ​@Cwm . Wat hinderlijk dat je hier nu tegenaan loopt. Wat zeggen mijn collega's?  Want hier is gewoon een proces voor. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 5, 2025

Eigenlijk niets

zo jammer dat het niet lukt!

ziggo kan deze week al aansluiten..,

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 5, 2025

Zo fijn dat kpn belt met een 088 nummer en vervolgens gewoon opgooit als je opneemt 

bel je terug krijg je te horen dat ze niet weten waar het over gaat….

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • February 6, 2025

Hoi ​@Cwm . Het is niet gebruikelijk maar aangezien je bij de gewone ingangen tegen een muur oploopt wil ik toch graag even meekijken.

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • February 6, 2025

ik heb het al op een andere manier geregeld ( overstap naar een andere provider)

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • February 7, 2025

Oh :-(   Dat is drastisch. Jammer maar ik snap het wel.

Mocht je ooit overwegen om deze kant weer op te komen, kun je me gerust hier aanspreken. Dan probeer ik te achterhalen hoe de vork in de steel zit. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 7, 2025

Bedankt voor jouw reactie, had het zelf ook heel graag anders gezien maar de maat was bij mij echt vol

fijn weekend