Skip to main content
Beantwoord

Afspraak over contractverlenging niet bevestigd en tegenstrijdige informatie ontvangen

• July 31, 2026
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Zwolle, 1.8.26

Eergisteren (30.7.26)  heb ik 08000402 KPN gebeld (gespr. met een man) met een verlengingsaanbod. Ben al jarenlang (ruim 40 jaar) abonnee van (Telfort) KPN. Op 23.9.26 einde contract en deze wilde ik per 22.8.26 beëindigen. Betaalde in Januari nog € 62,62 en nu alweer € 75,39 (incl. opnieuw een verhoging 1.7.26 KPN!) Al geïnformeerd bij Odido en daar ben ik veel lager uit voor de komende 2 jaar (internet +tv+vastbellen). Maar goed, toch maar eerst bellen met KPN, die mij gisteren een goed voorstel deed (€ 47,00 voor internet en alleen vastbellen, zonder tv). Als ik tv ERBIJ zou nemen, dat zou ik € 60,00 moeten betalen (all in) Zou binnen 24 uur bevestigd, echter nog niets ontvangen???  Ik heb vele malen gevraagd, dat i’ zeker moet zijn dat de deal klopt, vastgelegd wordt in notitieboek, etc. Wil niet weer een klacht indienen bij de directie, zoals in maart 2026, over ineens een verhoging per 1.2.26.. Toen excuses, etc
Echter mijn vrouw wilde toch tv via KPN (app) en dus heb ik gisterenmorgen gauw (31.7.26) om het bod aan te passen (internet+tv+vastbellen onbeperkt. ECHTER de dame aan de lijn deelde mij mee (na alle herhaalde informatie en na veel overleg, etc), dat het aanbod niet JUIST of kan zijn is en veel hoger is en of wordt!!!! Zij zou de betreffende heer benaderen via de chat(?) en zou mij terugbellen. NIETS gehoord en geen e-mail of anderzijds. Dus opnieuw onduidelijkheden binnen deze KPN organisatie. De 1 weet niet wat de andere doet en of aan mij heeft beloofd en twijfelt aan haar eigen medewerkers. KPN is duurder dan alle andere providers, maat geeft meer service deelt men mij telkenmale mee. Maar ondergetekende heeft de laatste jaren zeer slecht ervaringen m.b.t service, onduidelijk en of verkeerde informatie, steeds tegenstrijdigheden, etc,etc Deze organisatie is bureaucratisch, halsstarrig, inefficiënt en erg klantonvriendelijk. Wacht dus tot maandag (3.8.26) af en anders dien ik weer een klacht bij de directie in  En dan zal ik wel weer gebeld worden, want terugmailen en of schriftelijk reageren (ook op mijn verzoek) doet men niet. Chatten is ook een ramp. WACHT DUS AF!!!

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Jkist . Ik kan me goed voorstellen dat je duidelijkheid wilt over het aanbod dat je hebt gekregen. Helaas kunnen we je daar via de Community niet bij helpen. Dit is een openbaar forum waar klanten elkaar helpen en waar wij alleen algemene ondersteuning kunnen bieden. We hebben geen inzage in commerciële aanbiedingen of interne notities van gesprekken met de klantenservice.

Als je wilt laten uitzoeken welk aanbod nu precies voor jou geldt, kun je het beste een terugbelafspraak maken of contact opnemen met KPN via Facebook of X. Daar kunnen medewerkers je dossier erbij pakken en eventuele afspraken controleren. Via de Community kunnen we dat helaas niet.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, zodat je een weloverwogen keuze kunt maken.

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 5, 2026

Hoi ​@Jkist . Ik kan me goed voorstellen dat je duidelijkheid wilt over het aanbod dat je hebt gekregen. Helaas kunnen we je daar via de Community niet bij helpen. Dit is een openbaar forum waar klanten elkaar helpen en waar wij alleen algemene ondersteuning kunnen bieden. We hebben geen inzage in commerciële aanbiedingen of interne notities van gesprekken met de klantenservice.

Als je wilt laten uitzoeken welk aanbod nu precies voor jou geldt, kun je het beste een terugbelafspraak maken of contact opnemen met KPN via Facebook of X. Daar kunnen medewerkers je dossier erbij pakken en eventuele afspraken controleren. Via de Community kunnen we dat helaas niet.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, zodat je een weloverwogen keuze kunt maken.