Skip to main content
Beantwoord

Al 9 maanden 10 euro extra op factuur door KPN Pay, dat ik niet ingeschakeld heb

• May 26, 2025
  • 6 reacties
  • 68 keer bekeken

Kpn licht lekker de boel op. Ze rekenen al 9 maanden 10 euro extra van me rekening, zonder dat ik toestemming heb gegeven of dat ik kpnpay heb ingeschakeld. Daarnaast is de klantenservice niet vriendelijk of behulpzaam. Dankzij klanten hebben zij hun baantje, maar 't lijken wel bureaucratische klonen. Echt om te kotsen die KPN.

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Michel666 het is verstandig om dat wel te doen, op dit forum iemand die er pas na 12 jaar achter komt dat hij voor een abonnement betaalt dat opgezegd zou zijn en nu ruim 2.000 euro teveel betaald zou hebben.

Zo zie je maar, het kan zo in de papieren lopen als je niet goed opletten.😎

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 26, 2025

Beste ​@Michel666 dan had je na de 1e maand meteen al moeten reageren en niet pas na 9 maanden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 26, 2025

Ja daar heb je een punt,  maar ik kijk niet constant op me facturen, daarnaast heb ik ook nog een kpn tv internet abb en is het me ontschoten.blijft wel staan dat ik nooit toestemming heb gegeven om naast me maandelijks mobiele abb dit af te schrijven. Zo kunnen ze van alles gaan lopen afschrijven, wat ik dan zogenaamd zou hebben aangeklikt.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 26, 2025

Beste ​@Michel666 het is verstandig om dat wel te doen, op dit forum iemand die er pas na 12 jaar achter komt dat hij voor een abonnement betaalt dat opgezegd zou zijn en nu ruim 2.000 euro teveel betaald zou hebben.

Zo zie je maar, het kan zo in de papieren lopen als je niet goed opletten.😎

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom hier ​@Michel666. Onverwachte kosten zijn nooit leuk. We denken hier graag met je mee, goed om te zien dat JanD al toegesneld was.

Kosten vanuit KPN Pay zijn diensten van andere partijen, meestal vanuit de app store van je telefoon, die je kunt betalen via je KPN factuur. Het zijn dus geen KPN diensten, waardoor wij het niet voor je aan of uit kunnen zetten. Wat je wel kunt doen, is KPN Pay stopzetten of eventueel blokkeren. Met het helemaal blokkeren van KPN Pay kan onze klantenservice je helpen: Je kunt hiervoor een belafspraak inplannen. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2025

Kpn licht lekker de boel op. Ze rekenen al 9 maanden 10 euro extra van me rekening, zonder dat ik toestemming heb gegeven of dat ik kpnpay heb ingeschakeld. Daarnaast is de klantenservice niet vriendelijk of behulpzaam. Dankzij klanten hebben zij hun baantje, maar 't lijken wel bureaucratische klonen. Echt om te kotsen die KPN.

Hoi ik ben gebeld door iemand van KPN en ze hebben het KPN pay stopgezet, blijf me verwonderen dat dit standaard aanstaat,zou logischer zijn dat het na toestemming van de klant pas geactiveerd word. Wist niet eens van het bestaan van Kpnpay.

Maar goed er is ook een bedrag teug gestort, en okk naar KPN is ken kennelijk een bedrag gestort, dus neem aan dat ik de komende maanden geen kosten meer maak voor me mobiele abonnement

• May 28, 2025

Waarschijnlijk heb je een app op je smartfoon geïnstalleerd die een abonnement voor iets geactiveerd heeft. Dat word dan volgens mij afgerekend via KPN Pay.