Skip to main content
Beantwoord

Algemene voorwaarden worden gewijzigd, hoe zit het met het welkomstcadeau?

• May 2, 2026
  • 5 reacties
  • 223 keer bekeken

Sinds 15 april abonnement op superfiber voor 2 jaar afgesloten. Nu kreeg ik een mail dat de Algemene voorwaarden wijzigen en dat je kostenloos kunt opzeggen. Geld dit ook voor mij en zo ja mag ik dan dus ook mijn jbl party ox 310 houden.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Zwollywood. ,

Ja, je kunt nu kostenloos opzeggen. Het welkomstcadeau mag je houden. 

bron: Moderator Arjan 

in dit geval betreft het een uitzonderingssituatie door de wijziging van de algemene voorwaarden. Het is nu mogelijk om je contract kosteloos op te zeggen en daarbij mag je ook het welkomstcadeau houden. We hopen uiteraard dat je tevreden bent over onze producten en diensten en dat je bij ons blijft 🙂

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 2, 2026

Hallo ​@Zwollywood. ,

Ja, je kunt nu kostenloos opzeggen. Het welkomstcadeau mag je houden. 

bron: Moderator Arjan 

in dit geval betreft het een uitzonderingssituatie door de wijziging van de algemene voorwaarden. Het is nu mogelijk om je contract kosteloos op te zeggen en daarbij mag je ook het welkomstcadeau houden. We hopen uiteraard dat je tevreden bent over onze producten en diensten en dat je bij ons blijft 🙂

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Zwollywood. Wat hierboven wordt aangehaald is inderdaad de correcte info.  

• Topper
  • May 8, 2026

Ik heb gebruik gemaakt van de opzeg service van andere aanbieder en contact opgenomen met kpn service desk, maar deze zegt je bent nog in contract je moet opzeggen via de website. Nu zegt de ene medewerker geen probleem en de ander sta ik 15 minuten in de wacht en hoor ik dit. Nu heb ik ik een mail gekregen u krijgt over 5 dagen antwoord. Kan iemand mij uitleggen hoe ik normaal kan opzeggen zonder 3x te worden doorgeschakeld en in de wacht te worden gezet en nog niet wijzer zijn geworden.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@jenniferxp . Sorry voor alle verwarring. ​@Shyrin van KPN  heeft het in een ander topic overzichtelijk uitgelegd .  Laat je weten of het daar mee gaat lukken? Als je verder leest in dat topic worden eventuele andere vragen ook beantwoord. 

Mocht je na het lezen van dat topic toch nog vragen hebben, laat het even weten. 

• Topper
  • May 9, 2026

Noiu bij ons gaat ook met moeite, zojuist gebelt - krijg eerst een medewerker aan de lijn met de opmerking dan moet eerst een afkoopsom betalen en daarna wordt dit opgezegd.

Ik ben nog een keer - krijg ik te horen - ja ik moet een formulier invullen en pas volgende week krijg u dan mogelijk bericht hierover.. Dus ik weet nog niets..

Â