Skip to main content
Beantwoord

Amazon Prime opgezegd, maar wordt nog afgeschreven als online aankoop

• May 12, 2025
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Ik heb mijn amazon prime video opgezegd maar de KPN factureert nog steeds € 4,99 als online aankoop. Hoe regel ik dit, zodat he niet meer afgeschreven wordt?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo en welkom op de KPN Community ​@Jeroen1967. Dat is natuurlijk niet zoals het hoort. Een dienst opzeggen moet ook de facturatie stoppen. Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice en hiervan melding maken. De collega die jij telefonisch spreekt, kan dan een melding aanmaken en op die manier de facturatie op de juiste manier herstellen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo en welkom op de KPN Community ​@Jeroen1967. Dat is natuurlijk niet zoals het hoort. Een dienst opzeggen moet ook de facturatie stoppen. Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice en hiervan melding maken. De collega die jij telefonisch spreekt, kan dan een melding aanmaken en op die manier de facturatie op de juiste manier herstellen.