16 augustus alles teruggestuurd en maar meerdere emails blijven sturen dat ik het terug moet sturen, maar hoe kun je communiceren met KPN, gek wordt je ervan maar het gaat je niet lukken, knap gedaan, kunnen al die harde werkers bij KPN rustig doorwerken en de klant zoekt het maar uit. wie gaat me helpen???
Vul je forumprofiel aan met je adres ,naam en klantnummer, dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.
klantnummer ************* . lijkt me voldoende?
Beste
dacht ik al!
verzendbewijs heb gelukkig ik nog, maar het is van de gekke dat je niet kunt communiceren van wat er is gebeurd/gedaan heb nu al mijn laatste waarschuwing en dan? vuurpeloton of een bom bij de voordeur?
laatste waarschuwing
Beste
dit was dus de laatste waarschuwing, nu kun je weer rustig gaan slapen
Zo had ik het nog niet bekeken, dank je wel. (dacht ik bij de vorige aanmaningen ook al, maar ze bleven komen)
verzendbewijs heb gelukkig ik nog, maar het is van de gekke dat je niet kunt communiceren van wat er is gebeurd/gedaan heb nu al mijn laatste waarschuwing en dan? vuurpeloton of een bom bij de voordeur?
Mooi bewaren, ik lees hier te vaak dat andere ex klanten ook vaak met dit euvel worden bestookt
Ik heb altijd gehoord, van je fouten moet je leren, KPN zit nog in de leerfase, hebben nu wel het dreigen onder de knie. Wat zou het goed zijn dat je bij een bedreiging wederhoor kunt geven.
Ik vermoed dat het niet zo'n vaart zal lopen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.