Skip to main content
Vraag

Apparatuur geretourneerd maar toch brief gekregen met verzoek terug te sturen

• August 19, 2025
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Op 08-08-2025 heb ik een tv ontvanger naar een postnl punt gebracht. Deze is volgens de track en trace op zondag 10-08-2025 bezorgd. Maar nu vond ik vandaag een brief van KPN in mijn brievenbus dat ik de apparatuur nog terug moet sturen, nu moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat postnl 5 dagen nodig had om de brief te bezorgen. Kan het zijn dat mijn retourpakket en de brief elkaar gekruist hebben?

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 19, 2025

Dat is wel zeker ​@plumeria45. Bewaar in ieder geval de track en trace nog een poosje.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 21, 2025

Hi ​@plumeria45, goed dat je dit hier aangeeft. 

Ik verwacht ook dat dit elkaar heeft gekruist, ook gezien de datum van de brief. Prima advies van Joep om de track&trace code nog te bewaren, ik verwacht echter geen problemen. 

Mocht je toch nog een herinnering krijgen hierna, neem dan even contact met ons op zodat we dit kunnen verwerken. Maak hiervoor makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je kunt ons ook bereiken via X of Facebook.