Skip to main content
Beantwoord

Apparatuur later retour sturen i.v.m. vakantie

• July 15, 2026
  • 6 reacties
  • 67 keer bekeken

Beste Kpn, 

Ik krijg een herinnering over het terugsturen van de apparaten (modem en tv ontvangers). Dit moet binnen 7 dagen en anders brengen jullie kosten in rekening. Begrijpelijk maar ik ben door vakantie niet in staat om de apparaten eerder dan zaterdag of maandag naat jullie toe te sturen. Zojuist, na veel moeite, contact met jullie gekregen en iemand die vrij ongeinteresseerd mij aanhoort en roep: ja, tja, daar kan ik niks aan doen. En toen ik aangaf dat hij nogal ongeinteresseerd was en ik vroeg waarom hij er niet even een notitie oid van kon maken gaf hij opnieuw aan dat het niet kon. Eigebnlijk had ik maar pech en toen ik aangaf dat ik dat belachelijk vond en ik vroeg naar iemand anders was het omdat het 'antwoord mij niet aanstond'. Ronduit belachelijk. Het staat jullie blijkbaar niet aan dat ik na meer dan 10 jaar klant te zijn overstap naar ziggo... dan wordt je niet meer geholpen.

Voor een simpele notitie en even iets meer tijd gunnen aan je klant.

Diep triest. Nu nog met de rest van de abonnemente weg bij jullie. Bah.

Beste antwoord door Vikash van KPN

@bbakker87 Dank je wel, ik heb je gegevens gevonden. Ik heb meteen een notitie in je dossier gezet dat je de apparatuur vanwege je vakantie iets later terugstuurt. Stuur de apparatuur wel zo snel mogelijk terug zodra je weer thuis bent en bewaar het verzendbewijs goed totdat we de retourzending hebben verwerkt.

Fijne vakantie gewenst! 🌞

6 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 15, 2026

Eerst door alle chatbots heen en dan ai stemmen die je gaan helpen. Spreek je eindelijk iemand kan ie niks, wil ie niks. Snel chagrijnig. Als je klant wordt doen ze alles voor je maar als je weggaat wordt je niet meer geholpen.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 15, 2026

Misschien had hij of zij net gehoord dat de kat was doodgereden,  we zullen het nooit weten. Het goede nieuws is dat als u uw gegevens in uw profiel zet liefst met klantnummer dan zorgt een moderater ervoor dat er een aantekening komt. En als u het trackandtrace nummer er bij zet komt het zeker goed!! En verder genieten van het mooie weer!!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 16, 2026

Dank Joep!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@bbakker87. Welkom op de community. Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende ervaring is geweest, zeker als je het gevoel hebt dat er niet met je is meegedacht.

Wil je je naam, postcode en huisnummer achterlaten in jouw profiel? Laat hier even weten wanneer je dat hebt gedaan. Dan maak ik een notitie in je dossier dat je vanwege vakantie jouw apparatuur iets later terug stuurt. Dat geeft geen garantie dat er automatisch geen kosten worden berekend, maar zorgt er wel voor dat dit vastligt.

Stuur de apparatuur vervolgens zo snel mogelijk terug zodra je weer thuis bent en bewaar het verzendbewijs goed totdat de retourzending is verwerkt.

Ik zie je reactie graag tegemoet.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 16, 2026

Hoi Vikash,

Dank voor je reactie.  En mooi dat het kan. Ik heb mijn profiel aangevuld. Is het goed zo?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@bbakker87 Dank je wel, ik heb je gegevens gevonden. Ik heb meteen een notitie in je dossier gezet dat je de apparatuur vanwege je vakantie iets later terugstuurt. Stuur de apparatuur wel zo snel mogelijk terug zodra je weer thuis bent en bewaar het verzendbewijs goed totdat we de retourzending hebben verwerkt.

Fijne vakantie gewenst! 🌞