Skip to main content
Beantwoord

Bedrag kleinzakelijke extra's op het jaarcontract

• December 16, 2024
  • 8 reacties
  • 159 keer bekeken

Zojuist een zakelijke e-sim-only abonnement afgesloten, maar de maandelijkse kosten komen niet overeen met het bedrag tijdens afsluiten. Zie onderstaande afbeelding.

Worden de '’Kleinzakelijke extra's'’ erbij gerekend straks per maand?

Ik hoor het graag en alvast bedankt voor het antwoord.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@T.h.i.j.s, welkom op onze community! In dit topic wordt het wel aardig uiteengezet:

Jij hebt een Kleinzakelijk Mobiel abonnement, deze heeft enkele aanvullingen die een regulier consumentenabonnement niet heeft. Het gaat dan om de aparte zakelijke helpdesk waar je bij uitkomt als je ons belt voor hulp, de toestel vervangservice en de Business Voicemail

Op je factuur staan deze dingen apart als Kleinzakelijk extra’s. Hierdoor lijkt het misschien op een aanvullende optie waarvoor je ook extra betaalt. Maar, dit is niet het geval. De Kleinzakelijke extra’s zijn een inbegrepen onderdeel van de Kleinzakelijke mobiele abonnementen. De prijzen die op de website worden aangegeven voor de abonnementen zijn dan ook inclusief deze kosten. Ze worden op de factuur alleen apart gespecificeerd.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • December 17, 2024

Beste ​@T.h.i.j.s zie onderstaande link voor nadere uitleg:

https://www.overons.kpn/nieuws/kpn-introduceert-nieuwe-mobiele-abonnementen-voor-kleinzakelijke-klanten/

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 17, 2024

Beste ​@JanD,

Dankjewel voor de link. Deze omschrijft inderdaad wat de kleinzakelijke kosten inhouden, maar geeft nog geen antwoord op mijn vraag.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • December 17, 2024

Beste ​@JanD,

Dankjewel voor de link. Deze omschrijft inderdaad wat de kleinzakelijke kosten inhouden, maar geeft nog geen antwoord op mijn vraag.

Beste ​@T.h.i.j.s dan even bellen met de zakelijke helpdesk via 0800 0403.

Succes.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 18, 2024

Hoi ​@T.h.i.j.s, welkom op onze community! In dit topic wordt het wel aardig uiteengezet:

Jij hebt een Kleinzakelijk Mobiel abonnement, deze heeft enkele aanvullingen die een regulier consumentenabonnement niet heeft. Het gaat dan om de aparte zakelijke helpdesk waar je bij uitkomt als je ons belt voor hulp, de toestel vervangservice en de Business Voicemail

Op je factuur staan deze dingen apart als Kleinzakelijk extra’s. Hierdoor lijkt het misschien op een aanvullende optie waarvoor je ook extra betaalt. Maar, dit is niet het geval. De Kleinzakelijke extra’s zijn een inbegrepen onderdeel van de Kleinzakelijke mobiele abonnementen. De prijzen die op de website worden aangegeven voor de abonnementen zijn dan ook inclusief deze kosten. Ze worden op de factuur alleen apart gespecificeerd.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 18, 2024

Dag Thomas, helder verhaal dankjewel!

Niet om mijn gelijk te willen halen, maar vind jij dit ook niet zeer verwarrend dat het zo in het contract wordt weergegeven?

Afijn, nogmaals dank voor de terugkoppeling en een fijne dag!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat had wel duidelijker gekund inderdaad! Het was voor mij ook even zoeken.

Graag gedaan en fijne feestdagen!

• Nieuwkomer
  • January 21, 2025

Ik zie nu op mijn eerste facturen dat er een bedrag voor kleinzakelijke extra’s in rekening wordt gebracht. Nu dat ik het contract nalees zie ik ook dat dit vermeld is. 

Ecter als ik nu kijk naar de service heeft dit geen toegevoegde waarde voor een sim-only account en vraag ik mij af waarom dit zonder toelichting bij het telefonisch gesprek tijdens het aangaan van het contract wordt opgenomen.

Aangezien ik geen meerwaarde zie zou ik deze extra willen opzeggen.

Is dit mogelijk?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@JBB dat weet ik eerlijk gezegd niet precies, je kunt daarvoor het beste even bellen met 0800-0403. Mijn collega's van de zakelijke afdeling kunnen je dit wel vertellen en als je t kan opzeggen of wijzigen kunnen zij jou daar ook mee helpen. Wil je ons laten weten of je er uit komt?