Skip to main content
Beantwoord

Belafspraak niet nagekomen

• July 20, 2026
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik heb een belafspraak voor 20 juli om 19.00 uur. Ik wacht en wacht maar hoor niets en kan ook niemand bereiken van KPN

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@HermenB 

Ik ben bang dat dit niet gaat gebeuren, aangezien steeds meer bedrijven een chatbot hebben waar klanten hun vragen aan kunnen stellen, deze chatbot’s werken voor een deel al op AI.

De kans dat KPN haar chatbot “DOT” gaat opdoeken, is dus klein.

Zelf heb ik ook een hekel aan deze chatbot’s, dus kies ik altijd voor de optie bellen.
Gelukkig hebben de meeste bedrijven, waaronder ook KPN, een telefonisch klantenservice waar jezelf naar kunt bellen, en je de chatbot links kunt laten liggen.

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@HermenB 

Welkom op de community van KPN.

Het is uiteraard niet netjes dat de terugbel afspraak niet is nagekomen, en de reden hiervoor is giswerk waar je niet achterkomt. 

Het beste is om morgen (dinsdag 21 juli) zelf even terug te bellen met de klantenservice van KPN, deze is bereikbaar via 0800-0402 (of 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting).

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag geef je aan voor welke dienst je belt.

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen ​@HermenB! Welkom op de KPN Community. Dat is natuurlijk bijzonder vervelend dat je niet bent teruggebeld. Heb je nog contact gekregen met de klantenservice en ben je geholpen? Je kan anders altijd hier je vraag stellen en dan denken we graag even mee!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 25, 2026

Leuk dat jullie reageren.

Maar…. met die waardeloze chatbot moet je nu echt stoppen. Jullie zien klanten als domme mensen. Ik ben nu al 45 jaar bij KPN(PTT). Ik bel ongever 1x per 10 jaar dus verwacht ik direct een mens aan de lijn. Ik heb echt wel op de website gekken bij veel gesteld vragen enz. Dus ik bel omdat het nodig is. Dus nogmaals stop met die chatbots!!!!!!!!!!!!!!

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@HermenB 

Ik ben bang dat dit niet gaat gebeuren, aangezien steeds meer bedrijven een chatbot hebben waar klanten hun vragen aan kunnen stellen, deze chatbot’s werken voor een deel al op AI.

De kans dat KPN haar chatbot “DOT” gaat opdoeken, is dus klein.

Zelf heb ik ook een hekel aan deze chatbot’s, dus kies ik altijd voor de optie bellen.
Gelukkig hebben de meeste bedrijven, waaronder ook KPN, een telefonisch klantenservice waar jezelf naar kunt bellen, en je de chatbot links kunt laten liggen.