Opgelicht!!!!
Op 23 augustus 2022 belde ik met KPN klantenservice met een vraag over mijn telefoon abonnement. Ik kreeg in dit gesprek de aanbieding om mijn televisie en internet abonnement te verlengen. Als ik hierbij een Sim only abbo erbij zou nemen, dan kreeg ik flinke korting waaronder 12 maanden gratis ESPN. Mijn vriendin had toevallig een Sim only nodig dus dit kwam goed uit. Ik accepteer dit en krijg samenvatting van contract en van de bestelling waarin netjes alle kortingen staan. Ook 12 maanden gratis ESPN. Nu kom ik een paar maanden later erachter dat ik al sinds het begin van het contract ESPN betaal. Ik bellen met kpn, nu blijkt dat in het daadwerkelijke contract staat (is blijkbaar anders dan samenvatting van contract) 12 gratis espn in gaat per 8-10-2021. Een jaar eerder dan het contract start. Alle andere kortingen staat bij per 1-10-2022. Nu kunnen ze blijkbaar er niks meer aan doen. Dit is een fout bij KPN en ik ben daar de dupe van.
Ik ben al ruim 12 jaar klant van KPN het totale pakket, maar op deze manier ben ik weg. Ik heb betalingen van december en januari teruggeboekt en ik ga nog een klacht indienen.
let op want ze naaien je waar je bij staat!!